Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:383153
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 22 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Zusammenfassung    4
  Ievads    5
1.  Reklāmas jēdziens, mērķi un attīstība    7
1.1.  Reklāmas jēdziens    7
1.2.  Reklāmas vēsturiskā attīstība    9
1.3.  Reklāmas mērķi un to sasniegšanas nosacījumi    13
2.  Reklāmas iedalījums    17
2.1.  Galvenie reklāmas veidi un izmantošanas līdzekļi    18
2.2.  Reklāmas klasifikācija    21
3.  Reklāmas loma un funkcijas    26
3.1.  Reklāmas loma mārketinga stratēģijā    26
3.2.  Reklāmas loma sabiedrībā    27
3.3.  Reklāmas funkcija    28
4.  Reklāmas plānošana un efektivitātes novērtēšana    31
  Secinājumi un priekšlikumi    35
  Izmantotās literatūras saraksts    38
  Pielikums    39
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās reklāmai ir izšķiroša loma tirgus ekonomikas attīstībā, grūti iztēloties kādu svarīgu preci, kuram nebūtu reklāmas. Ir tāda frāze „Reklāma ir tirdzniecības dzinējs”, tā tas arī ir, jo reklāma sniedz informāciju par preci, iepazīstina un pārliecina potenciālos pircējus iegādāties preci. Atšķirībā no parasta informācijas ziņojuma, gala rezultātā reklāma izraisa potenciālā pircēja interesi un reklāmas mērķis ir palielināt pieprasījumu pēc preces.
Vai reklāma ir vajadzīga? Reklāmdevējs, protams, atbildēs pozitīvi, jo atkarībā no reklāmas stratēģijas, tiks palielināta reklāmdevēja peļņa, no sabiedrības puses var izskanēt kritika par reklāmu (reklāmas atgriezeniskā saite), tas ir liels stimuls attīstībai un indikators, vai reklamētais produkts atbilst sabiedrības vajadzībām. Ja skatās no sabiedrības viedokļa, tad laba reklāma var izraisīt sabiedrības uzmanību un par reklāmu tiks runāts. Lai kāda arī reklāma nebūtu, tā nepastāv pati par sevi, reklāma ir vienīgi tirgus instruments tam, kas tiek tirgots, tas arī tiek atspoguļots reklāmā. Reklāmas pamatā ir informācijas sniegšana un pārliecināšana. Tas tiek panākts, iepērkot laukumus vai laikus masu medijos. Reklāma masu medijos veicina noieta preču tirgus attīstību, rezultātā uzņēmēja ieguldījumi reklāma atmaksājās un tiek iegūta lielāka peļņa pēc produkta reklamēšanas. Reklāmas vērtība slēpjas tanī, ka tiek piesaistīti daudz talantīgi cilvēki – mākslinieki, rakstnieki, režisori, aktieri, dziedātāji u.c., kuri pārvērš reklāmu par mākslu, savukārt reklāma nodrošina viņiem savu spēju izkopšanu un iztiku.Ir pamatots apgalvojums, ka reklāma ir labākā garantija preces kvalitātei. Aizdomīga vai ar nepatiesiem faktiem atspoguļota reklāma pazudina preci. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties