Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Quality Service in Hospitality Management

     

    Eseja3 Vadība

3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:382353
 
Vērtējums:
Publicēts: 24.08.2006.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

David McClelland proposed three major needs that employees have: the need for achievement, the need for power, and the need for affiliation. The need for achievement is presented as a drive to excel and succeed. There is a need to do things better than others. The need for power is the desire to have an effect on others, to be influential. Finally, the need for affiliation is the desire for close, personal, friendly relationships (Robbins, p. 112). Each of the employees working in hospitality has one or more of these needs. If we acknowledge these needs, help them set goals, and provide feedback, we can influence their productivity (Robbins, 2001, pp. 114 - 115). An improvement in the social relationship with the employees will add value to the team, which assists in increasing performance and decreasing costs to the company.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1304885
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties