Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:377760
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.08.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 46 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    8
1.  SA tehnoloģijas kā efektīvs līdzeklis tūrisma aģentūru darbībā    10
1.1.  Tūrisma aģentūras un to virzības veidi    10
1.2.  SA tehnoloģijas tūrisma jomā    26
2.  Tūrisma aģentūras SIA „VLISSA” attīstība    48
2.1.  SIA „VLISSA” situācijas analīze    48
2.2.  SA tehnoloģijas SIA „VLISSA”    59
2.3.  SA tehnoloģijas konkurentu darbībā tūrisma jomā    65
3.  SA tehnoloģijas SIA „VLISSA” virzībā Latvijas tirgū    68
3.1.  SA pasākumu plāns SIA „VLISSA” virzībai    68
3.2.  Ieteikumi SA tehnoloģiju pielietošanā SIA „VLISSA”    76
  Nobeigums    79
  Literatūras saraksts    83
Darba fragmentsAizvērt

1. SA tehnoloģijas kā efektīvs līdzeklis tūrisma aģentūru darbībā
1.1.Tūrisma aģentūras un to virzības veidi
„Tūrisma aģentūra” ir neliela tūrisma organizācija, kas nodarbojas ar ceļojumu tūru piemeklēšanu un pārdošanu gala patērētājiem – tūristiem. Tūrisma aģentūras patstāvīgi neformē tūres, tās tikai pārdod gatavu atpūtas ceļojumu ceļazīmes un sniedz konsultācijas tūristiem. Visas tūrisma aģentūras pārdod vienādas tūres un savā starpā atšķiras vienīgi ar tūristu apkalpošanas kvalitāti. Par tūru izmaksām – neskatoties uz to, ka ceļazīmju cenu nosaka tūroperatori, tūrisma aģentūra var samazināt tūres izmaksas daloties ar tūristu-pircēju ar sava atalgojuma daļu.
Tūrisma aģentūras pamatuzdevumi:
Sniegt plašu un pilnīgu izklāstu par atpūtas un ceļošanas iespējām visās tūrēs, kūrortos, tūrisma centros u.c.;
Šīs informācijas virzīšana uz priekšu ar reklāmas palīdzību;
Tūrisma produkta pārdošanas organizēšana atbilstoši mūsdienu pārdošanas metodēm, ņemot vērā tūrisma tirgus īpatnības un specifiku.
Tūrisma aģentūru veidi:
Tūrisma aģentūras, kas pārdod tikai tūroperatoru formētas tūres uz komisijas atlīdzības nosacījumiem;
Transporta-tūrisma aģentūras, kas organizē transtūres. Šeit rodas ar transporta organizācijām (aviācijas-tranzīta uzņēmumi, aviokompānijas, dzelzceļa kompānijas) kopīgu uzņēmumu izveidošanas perspektīvas. Kā sadarbības iespēja starp pārvadātājiem un aģentūrām ir vienošanās par transporta biļešu realizāciju;
Tūroperatora tūrismā aģentūra (realizācijas birojs), kas pārsvarā realizē savus produktus, kā arī pārdod iegādātās tūres.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties