Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:374719
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Katrai reklāmai, kas tiek izplatīta sabiedrībā, ir sava noteikta stratēģija, lai būtu maksimāli lielāka iespēja nogādāt preci vai pakalpojumu līdz patērētājam. Reklāmu ir iespējams realizēt gan ar dažādām stratēģijām, gan caur dažādām mēdiju grupām, piemēram, laikraksti, žurnāli, televīzija, radio, vide u.t.t. Katrai no grupām ir iespēja pielietot savu stratēģiju, jo piemīt savas īpašās nianses ar ko piesaistīt patērētājus. Viens no, manuprāt, efektīvākajiem mārketinga komunikācijas veidiem ir televīzija. Arī tai ir iespējams piemērot dažādas stratēģijas. …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1243896
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties