Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:368387
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.05.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 17 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.  Neformālā izglītība    7
1.1.  Neformālās izglītības definīcija    7
1.2.  Neformālās izglītības izpratnes 3 perspektīvas    8
1.3.  Konstruktīvisms izglītībā    10
2.  Jauniešu organizācija    12
3.  Neformālā izglītība jauniešu organizācijās    15
3.1.  Neformālās izglītības mērķis un realizācija jauniešu organizācijās    15
3.2.  Neformālās izglītības darbības metodes jauniešu organizācijās    16
3.3.  Sociālais kapitāls neformālās izglītības kontekstā jauniešu organizācijās    18
4.  Jauniešu viedoklis par neformālās izglītības aktivitātēm jauniešu organizācijās    19
4.1.  Pētījuma metodoloģija    19
4.2.  Aktivitātes jauniešu organizācijās    20
4.3.  Jauniešu organizāciju dalībnieku iegūtā sociālā kapitāla novērtējums    23
4.4.  Nākotnes iespējas pēc dalības jauniešu organizācijā    27
  Secinājumi    30
  Izmantotā literatūra un avoti    31
  Pielikumi    33
  Anketa    34
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
• Neformālā izglītība būtu jāskata, kā formālās izglītības papildinājums, nevis drauds. Neformālās izglītības mērķis ir papildināt indivīdu jau esošās zināšanas, lai tās varētu tikt efektīvāk izmantotas darba un dzīves procesā.
• Jauniešu organizāciju galvenie mērķi ir izglītot jauniešus, lai tie pieņemtu dzīvē pārdomātus lēmumus un nenodarītu sev ļaunumu ar neveselīgām izvēlēm. Jauniešu organizācijas motivē jauniešus kļūt sabiedriski aktīviem, iesaistīties sabiedrībā notiekošajos procesos, darboties grupās un mijiedarboties ar citiem jauniešiem. Jauniešu organizācijās tiek attīstītas komunikāciju, vadības un citas spējas.
• Jaunieši, kas jauniešu organizācijās darbojas ilgāku laiku ir veikuši vairāk un atbildīgākus darbus, un viņi spēj paņemt no dalības vairāk, jo apzinās, kas viņiem tieši ir nepieciešams, bet nevar noliegt, ka arī jaunajiem dalībniekiem tiek dota iespēja ņemt dalību viņiem vēlamās un nozīmīgās aktivitātēs.
• Lielākas kontroles iespējas pār neformālās izglītības aktivitātēm ir tiem jauniešiem, kas organizācijas aktivitātēs iesaistās biežāk, ne tikai reizi gadā vai pusgadā, jo šie jaunieši jau savas spējas un lēmumu stabilitāti jau ir spējuši pierādīt. Šī pati tendence vērojama tiem jauniešiem, kas jauniešu organizācijās darbojas ilgāku laiku.
• Neformālās izglītības aktivitātes, ko piedāvā jauniešu organizācijas, ļauj jauniešiem konstruēt tieši sev nepieciešamās zināšanas, jo aktivitāšu klāsts ir plašs un jaunieši var izvēlēties, kas viņiem dotajā brīdī ir visvairāk nepieciešams un interesants.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1348243
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties