Referāts
Tehnoloģijas
Datori, elektronika, programmēšana
Sociālo tīklu loma Latvijā bāzētu B2C uzņēmumu mārketinga...-
Sociālo tīklu loma Latvijā bāzētu B2C uzņēmumu mārketinga stratēģijās
Referāts31 Datori, elektronika, programmēšana, Mārketings, reklāma
2011. - 2015. g.
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 5 | |
1. | Teorētiskā daļa | 6 |
1.1. | Sociālo tīklu būtība | 6 |
1.2. | Sociālo tīklu galvenās funkcijas | 6 |
1.3. | Sociālo tīklu nozares vesture | 6 |
1.3.1. | Sociālo tiklu izaugsme | 8 |
1.4. | Sociālo tīklu pielietojums uzņēmējdarbībā | 8 |
1.5. | Latvijas uznņēmumu aktivitāte sociālajos tīklos | 10 |
1.6. | Draugiem.lv lapu sadaļa | 12 |
1.7. | Mārketings | 13 |
1.7.1. | Mārketinga procesi un pamatelementi | 15 |
1.8. | Sociālo tīklu izmantošana mārketingā | 16 |
1.8.1. | Sociālo tīklu mārketinga efektivitates mērķi | 17 |
1.9. | Teorētiskās daļas kopsavilkums | 18 |
2. | Pētījums | 18 |
2.1. | Draugiem.lv lapu sekotāju aptaujas datu analīze | 18 |
2.1.1. | Respondentu apraksts | 18 |
2.1.2. | Draugiem.lv lapu sekotāju aptaujas rezultāti | 20 |
2.2. | Aptaujas rezultātu analīze | 24 |
2.2.1. | Respondentu datu analīze | 24 |
2.2.2. | Respondentu atbilžu analīze | 26 |
2.3. | Ieteikumi B2C uzņēmumiem kā plānot sociālo tīklu integrāciju mārketingā | 32 |
2.3.1. | Sociālo tīklu loma B2C uzņēmējdarbībā | 33 |
3. | Secinājumi un priekšlikumi | 34 |
3.1. | Secinājumi | 34 |
3.2. | Priekšlikumi | 35 |
4. | Izmantotās literatūras saraksts | 37 |
3 Secinājumi un priekšlikumi.
3.1 Secinājumi.
1.) Sociālie tīkli ieņem arvien lielāku lomu Latvijā bāzētu B2C uzņēmumu mārketinga stratēģijās, to pierāda gan Draugiem.lv jaunu uzņēmumu lapu izveides statistikas izaugsmes tempi. Šo apgalvojumu arī apstiprina 2/3 no aptaujātajiem uzņēmumiem, kas atzinuši, ka sagaida izaugsmi šajā nozarē un arī paši plāno palielināt sociālo tīklu lomu uzņēmuma mārketinga stratēģijā.
2.) Arvien lielāka daļa uzņēmumu ir apzinās, ka ar standartizētiem konkursiem nevar iegūt ilglaicīgu lietotāju uzticību un orientē savas aktivitātes sociālajos tīklos uz veiksmīgu komunikāciju.
3.) Mikrouzņēmumiem ir jāveic sociālo tīklu aktivitāšu plānošana un jāiepazīst to lietošanas principi, jo tieši mikrouzņēmumu vidū ir lielākais īpatsvars respondentu, kas sociālos tīklus izmanto reklāmai, kas ir ievērojama kļūda, un tajā pašā laikā mikrouzņēmumus pārstāvošie respondenti atzīst, ka sociālajiem tīkliem ir ļoti svarīga loma to mārketinga stratēģijās. Tas nozīmē, ka mikrouzņēmumi nevar atļauties veikt kļūdainas vai nepilnīgas darbības vidē (sociālie tīkli), kas tiem ir ļoti svarīga.
4.) Arī Latvijas B2C uzņēmējdarbības nozarē redzama globalizācija un ārzemju tirgu apgūšana. To pierāda aktīvā Facebook.com apgūšana.
5.) Mikro un mazajiem uzņēmumiem sociālajiem tīkliem ir prioratīva loma jaunu klientu piesaistē un sekotāju kopas izveidē, bet vidēja un liela izmēra uzņēmumos sociālie tīkli pilda efektīva, ātra un tieša komunikatora lomu, kas palīdz veidot veiksmīgu dialogu ar potenciālajiem un esošajiem klientiem.
6.) Sociālo tīklu loma augs gan uzņēmējdarbības, gan sabiedrības virzienā, vienīgais jautājums, kurā virzienā tas notiks. Vēl ir nepilnīgi apgūta nozaru, interešu sociālo tīklu (Linkedin.com) apakšnozare, kas sadala to lietotājus vēl precīzāk. Latvijā ir brīva vieta mediju sociālajiem tīkliem, kas varētu veidot lokālas alternatīvas Vimeo un Flickr.com. Ļoti iespējams, ka balstoties uz vadošo sociālo tīklu lielo lietotāju kvantumu tie meklēs risinājumu ērtākiem e-norēķiniem, veidojot savas valūtu alternatīvas. (16) Šo mēģinājumu izdošanos vai neizdošanos noteiks tas vai šāda alternatīva tiks pieņemta no lietotāju puses.…
Pētījuma mērķis ir izpētīt sociālo tīklu lomu Latvijā bāzētu B2C uzņēmumu mārketingā, un izpētīt galvenos to pielietošanas iemeslus un ieguvumus. Darba teorētiskajā daļā dati apkopoti no 2008.-2012. gadam, iekļaujot sociālo tīklu attīstību, izmantošanas veidus uzņēmējdarbībā un mārketinga pamatus.
-
Interneta kā masu medija ietekme uz sabiedriskajiem procesiem Latvijā
Referāts22 Datori, elektronika, programmēšana, Psiholoģija, Socioloģija
- Reklāmas tirgus analīze Latvijā (2001.-2002.g.)
-
Sociālo tīklu loma Latvijā bāzētu B2C uzņēmumu mārketinga stratēģijās
Referāts31 Datori, elektronika, programmēšana, Mārketings, reklāma
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Reklāmas tirgus analīze Latvijā (2001.-2002.g.)
Referāts augstskolai19
-
Interneta kā masu medija ietekme uz sabiedriskajiem procesiem Latvijā
Referāts augstskolai22
Novērtēts! -
Reklāmas tirgus Latvijā
Referāts augstskolai20
-
Tirgus raksturojums Latvijā
Referāts augstskolai19
-
Smērvielu ražotāja "Mobil" mārketinga aktivitātes Latvijā
Referāts augstskolai20
Novērtēts!