Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:364624
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.06.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Prakses vietas vispārīgs raksturojums    4
  Uzņēmuma produktu raksturojums    5
  Uzņēmuma SVID analīze    6
  Prakses laikā izpildītie darbi    7
  Iegūto zināšanu un iemaņu apraksts    8
  Izmantotās tehnoloģijas un iekārtas    8
  Secinājumi    9
  Priekšlikumi    9
Darba fragmentsAizvērt

Izmantotās tehnoloģijas un iekārtas
Veicot prakses pienākumus galvenokārt izmatoju datoru ar grāmatvedības datorprogrammu Kentaurs PRO, kā arī MS Excel. Dažkārt strādāju arī programmā Tildes birojs un MS Word. Papildus izmatoju arī kancelejas preces – pildspalvu, zīmuli, dzēšgumiju, lineālu, kalkulatoru, skavotāju, atskavotāju, dažādus zīmogus.
Apguvu darbu ar printeri, kopētāju un skeneri, kas tika izmatoti dokumentu sagatavošanā un apstrādē. Dokumentu nosūtīšanai un saņemšanai izmantoju faksu. Bankas operāciju izdruku iegūšanai ieguvu prasmes darbojoties ar kodu kalkulatoru.

Secinājumi
1. Prakses laikā guvu vērtīgas zināšanas un pieredzi dažādu grāmatvedības darbu izpildē.
2. Uzņēmumā ir ļoti patīkams iekšējais mikroklimats un, kas paaugstina darba ražīgumu un lojalitāti darbinieku un darba devēja starpā.
3. Uzņēmuma tehnoloģisko darba iekārtu (datoru) nolietojums traucē raitai darbu izpildei.
4. Dažādu uzņēmumu grāmatvedības veikšanai ir ļoti daudz dažādu specifisku īpatnību, kas atkarīgas no uzņēmuma vieda, pamatdarbības principiem, nodokļu nomaksas u.c.

Priekšlikumi
1. Nomainīt uzņēmuma pamatlīdzekļus, kas atvieglotu un paātrinātu darbinieku pienākumu izpildīšanu.
2. Regulāri izvērtēt iespējamos uzņēmējdarbības riskus un izstrādāt reālus risku novēršanas mehānismus.
3. Izstrādāt uzņēmuma attīstības stratēģiju, paredzot kāda veida attīstību uzņēmums vēlas panākt.
4. Plašāk gradēt pakalpojumu cenas, kas pamatoti piemērotas katra klienta apkalpošanai ieguldītajam darbam.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties