Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • This Is a Paper on Audience Fragmentation in Television. It Explains the Ramifications that Television and Cable Advertisers Face Due to Audience Fragmentaion

     

    Eseja1 Mārketings, reklāma

1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:364101
 
Vērtējums:
Publicēts: 09.04.2006.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

With new digital advances in the television industry, stations are growing in numbers and variety. With the hundreds of channels that are available, niche stations make up the majority of them. While these changes may be positive for the viewers, it has a negative impact on the companies that advertise by means of commercials.
The idea of mass television as we have come to know is becoming obsolete. Instead, stations will concentrate on a more individualistic basis whether it be by hobby, religion, race, or interests. …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1301062
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties