Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:361874
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma komunikāciju sistēmas raksturojums    4
1.1  SIA „X” raksturojums    4
1.1.1.  Uzņēmuma tiesiskā un īpašuma forma    3
1.1.2.  Uzņēmuma darbības veids    5
1.1.3.  Uzņēmējdarbības vide    5
1.2  Uzņēmuma komunikācijas struktūra    6
1.2.1.  Uzņēmumu vadība    7
1.2.2.  Stratēģiskā vadīšana    8
1.3  Uzņēmuma lietvedības sistēmas raksturojums    9
1.3.1.  Lietvedības organizācijas vispārējās prasības    9
1.3.2  Lietvedības dienesta funkcija    9
1.3.3.  Dokumentu apgrozība    10
2.  Secinājumi un priekšlikumi    11
  Bibliogrāfiskais saraksts    12
Darba fragmentsAizvērt

Komunikācija ir mūsdienu sabiedrības mugurkauls. Mēs dzīvojam un strādājam laikā, kad komunikācijas loma ir kļuvusi īpaši nozīmīga - jāuztur pastāvīgs dialogs ar klientiem, sadarbības partneriem, jāseko līdzi konkurentu darbībai u.tt. Lai tiktu līdzi laikam un gūtu panākumus, pašām organizācijām ir nepārtraukti jāmainās. Iekšējā komunikācija ir kļuvusi par izšķirošo faktoru ceļā uz veiksmi, lai nodrošinātu vidi, kurā visi darbinieki ir vienlīdz iesaistīti un jūtas piederīgi uzņēmuma mērķu īstenošanai.Komunikācija ir informācijas, domu, uzskatu apmaiņa starp cilvēkiem viņu darbības process. Lietišķās komunikācijas uzdevums ir attīstīt cilvēku komunikāciju organizācijā.1
Organizācija ir cilvēku grupa, kas apzinīgi sadarbojas kopēja mērķa (mērķu) sasniegšanai. Visas organizācijas funkcijas – plānošana, organizēšana, līderība, kontrolēšana u.c. ir cieši saistītas ar komunikāciju, tāpēc komunikācija organizācijā ir svarīga, lai varētu īstenot organizācijas kopējos mērķus. Daudzas organizācijas un to vadītāji nepiešķir komunikācijai svarīgu lomu, tādējādi iespējams neizmanto visu organizācijas potenciālu.2
Šā darba mērķis ir aprakstīt un novērtēt reāli eksistējošas organizācijas komunikācijas sistēmu. Pētījuma objekts ir SIA „X”.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1130598
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties