Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:359374
 
Vērtējums:
Publicēts: 03.08.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 25 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Anotation    4
  Анотация    5
  Ievads    6
1.  Motivācijas teorētiskie aspekti    8
1.1.  Motivācijas būtība    11
1.2.  Satura motivēšanas teorija    12
1.3.  Stimulējošā motivēšanas teorija    20
1.4.  Norises motivēšanas teorija    22
2.  SIA „Credit.lv” darbības raksturojums    26
2.1.  Uzņēmuma struktūra    29
2.2.  Motivācijas norise uzņēmumā    30
3.  Aptauja darbinieku motivācijas noteikšanai    32
  Secinājumi    56
  Priekšlikumi    58
  Izmantotās literatūras saraksts    61
  Pielikumi    62
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Motivēšana ir viena no svarīgākajām funkcijām, lai darbinieki – firmas svarīgākie resursi, kalpotu kopēju mērķu labā.
2. Higiēnas faktori nepieciešami katram darbiniekam, bez tiem nav iespējama pilnvērtīga darbība organizācijā. Savukārt, motivētāji nepieciešami kā papildus labumi par labi paveiktu darbu.
3. Credit.lv ir vadošais īstermiņa kredītu aizdevējs Latvijā ar starptautisku pieredzi un plašu klientu loku.
4. Ātrais kredīts – tā ir iespēja saņemt aizdevumu savā bankas kontā dažu minūšu laikā bez jebkādām izziņām un dokumentiem.
5. Uzņēmumā nav skaidri definēti īstermiņa un ilgtermiņa mērķi.
6. Uzņēmuma iekšējā dokumentācijā nav ieviestas darba izpildes procedūras.
7. Uzņēmuma struktūru varētu raskturot kā uzvedības modeļa struktūru ar birokrātiskā modeļa iezīmēm, jo starp uzņēmuma darbiniekiem nav izteikti stingri jūtamas hierarhijas, tā pastāv, bet ne pēc instrukcijām un likumiem. Ir ļoti atvērtas un ar atbalstu pilnas savstarpējās attiecības, kas katram no darbiniekiem ir nozīmīgas.
8. SIA „Credit.lv” darbiniekus motivē pieturoties pie Maslova hierarhijas piramīdas.
9. Balstoties uz Maslova vajadzību hierarhiju un apskatot visus jau ieviestos motivēšanas paņemienus uzņēmumā, darbiniekiem ir apmierinātas vajadzības fizioloģiskajā līmenī, vajadzības pēc piederības un vajadzības pēc pašcieņas.
10. Pēc anketas rezultātiem var secināt, ka darbinieki vēlas saņemt palīdzību darba pienākumu apgūšanā un gūt jaunas iemaņas un pieredzi, lai pildītu jau esošos darba pienākumus.
11. 65% no darbiniekiem, draudzīgs un saliedēts kolektīvs ir ļoti nozīmīgs faktors.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties