Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
11,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:354982
 
Vērtējums:
Publicēts: 25.05.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 28 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    4
1.  Uzņēmuma SIA „MAXIMA Latvija” vispārīgs raksturojums    6
1.1.  Uzņēmuma vēsture    7
1.2.  Uzņēmuma misija, vīzija, stratēģija    8
1.3.  Uzņēmuma mērķis un uzdevums    9
1.4.  Uzņēmuma darbību regulējošie dokumenti    9
2.  Uzņēmuma SIA „MAXIMA Latvija” struktūra    10
2.1.  Organizatoriskā struktūra    10
2.2.  Centralizācijas un decentralizācijas ietekme uz lēmumu pieņemšanu    13
3.  Personāla vadīšana uzņēmumā SIA „MAXIMA Latvija”    15
3.1.  Personāla plānošana    15
3.2.  Personāla meklēšana un atlase    16
3.3.  Personāla pieņemšana darbā    19
3.4.  Personāla izglītošana    20
3.5.  Personāla struktūra 2010gadā    21
3.6.  Personāla kvalitatīvais un kvantitatīvais raksturojums 2010.gadā    22
3.6.1.  Motivācija    22
3.6.2.  Darba samaksa    24
3.6.3.  Darba algas aprēķins    25
3.7.  Darba tiesiskās attiecības, to regulējums    26
3.7.1.  Darba līguma saturs, veidi, noslēgšanas kārtība    26
3.7.2.  Darba laiks, darba aizsardzība    27
4.  Darba organizācija uzņēmumā SIA „MAXIMA Latvija”    28
5.  Mārketinga mikro - un makro vides faktoru ietekme uz uzņēmuma SIA „MAXIMA Latvija” darbību    30
5.1.  Būtiskāko uzņēmuma darbību ietekmējošo faktoru noteikšana un analīze    30
5.1.1.  Makro vides analīze    30
5.1.1.1.  Demogrāfiskie un sociālekonomiskie faktori    31
5.1.1.2.  Politiskie faktori    32
5.1.1.3.  Kultūras un izglītības faktori    32
5.1.1.4.  Tehnoloģiskie faktori    33
5.1.2.  Mikro vides analīze    33
5.1.2.1.  Konkurenti    33
5.1.2.2.  Starpnieki    35
5.1.2.3.  Pircēji    36
5.1.2.4.  Piegādātāji    37
5.2.  SIA „MAXIMA Latvija” SVID analīze    38
6.  Tirgus segmentācija    39
7.  Mārketinga kompleksa elementu raksturojums uzņēmumā SIA „MAXIMA Latvija”    41
7.1.  Prece    41
7.2.  Cenu politika    47
7.3.  Vieta tirgū    49
7.4.  Virzīšanas tirgū stratēģija    51
8.  Preču sagāde, uzglabāšana un realizācija SIA „MAXIMA Latvija”    52
9.  Mārketinga informācijas sistēma SIA „MAXIMA Latvija”    53
10.  Mārketinga kompleksa plānošana uzņēmumā SIA „MAXIMA Latvija”    57
11.  Kvalitātes vadība SIA „MAXIMA Latvija”    59
12.  Inventarizācija uzņēmumā SIA „MAXIMA Latvija”    60
13.  Uzņēmuma SIA „MAXIMA Latvija” pārskata gada analīze    61
14.  Uzņēmuma SIA „MAXIMA Latvija” finansiālo rādītāju analīze    66
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    71
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    73
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmējdarbība mūsu valstī ir ne tikai daudzu cilvēku nodarbošanās un ienākumu avots, bet arī dzīvesveids. Sākt uzņēmējdarbību nav viegli. Būs jāpārvar daudzi un dažādi šķēršļi, būs jārisina dažādas problēmas. Lai gūtu sekmes uzņēmējdarbībā, tā jāmācās. Jāpārzina vispārējie saimnieciskie principi un uzņēmējdarbības vide, savas uzņēmējdarbības tiesiskā bāze - tiesības, pienākumi, atbildības apjoms. Labi jāapgūst izraudzītās uzņēmējdarbības sfēras specifika. Tirgus ekonomikas apstākļos uzņēmuma darbības efektivitāte zināmā mērā ir atkarīga no tā, kur tas ir izvietots, cik patiesi uzņēmuma vadība paredz tā attīstības tuvāko un tālāko perspektīvu, tas ir, izstrādā uzņēmuma attīstības plānu. Galvenā uzņēmējdarbības priekšrocība ir tā, ka pareizi izstrādāts plāns parāda sabiedrības attīstības perspektīvu, palīdz rast atbildi uz uzņēmējam vissvarīgāko jautājumu: vai ir vērts ieguldīt līdzekļus uzņēmējdarbībā, vai tā nesīs ienākumus, kas segs visus izdevumus un vai būs peļņa. Jebkura uzņēmējdarbība sākas ar ideju un iespējamo šīs idejas īstenojumu. Uzsākot uzņēmējdarbību, uzņēmuma dibinātājs, nenoliedzot ienākumu gūšanas avotu, pirmkārt, vēlējās darīt darbu, kas viņu patiesi interesē un kas viņam padodas vislabāk. Naudas pelnīšanu viņš noteikti neuzskata kā primāro personīgo biznesa mērķi, jo ienākumus var gūt arī strādājot kādā iestādē vai organizācijā, vai kāda cita darba devēja pakļautībā un neuzņemties nekādu risku. Uzņēmējs ir tas, pēc autora domām, kurš pats plāno un organizē ražošanu, īsteno iespēju gūt ienākumus, kā arī rīkojas ar iegūtajiem ienākumiem no savas darbības. Uzņēmējs savā darbībā nodrošina personiskā izdevīguma un sabiedriskā labuma nepieciešamo kombināciju ar mērķi iegūt peļņu. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties