Prakses atskaite
Uzņēmējdarbība un tiesības
Ekonomika
Darba organizācija un darba aizsardzība uzņēmumā-
Darba organizācija un darba aizsardzība uzņēmumā
2011. - 2015. g.
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 4 | |
1. | Uzņēmuma SIA „MAXIMA Latvija” vispārīgs raksturojums | 6 |
1.1. | Uzņēmuma vēsture | 7 |
1.2. | Uzņēmuma misija, vīzija, stratēģija | 8 |
1.3. | Uzņēmuma mērķis un uzdevums | 9 |
1.4. | Uzņēmuma darbību regulējošie dokumenti | 9 |
2. | Uzņēmuma SIA „MAXIMA Latvija” struktūra | 10 |
2.1. | Organizatoriskā struktūra | 10 |
2.2. | Centralizācijas un decentralizācijas ietekme uz lēmumu pieņemšanu | 13 |
3. | Personāla vadīšana uzņēmumā SIA „MAXIMA Latvija” | 15 |
3.1. | Personāla plānošana | 15 |
3.2. | Personāla meklēšana un atlase | 16 |
3.3. | Personāla pieņemšana darbā | 19 |
3.4. | Personāla izglītošana | 20 |
3.5. | Personāla struktūra 2010gadā | 21 |
3.6. | Personāla kvalitatīvais un kvantitatīvais raksturojums 2010.gadā | 22 |
3.6.1. | Motivācija | 22 |
3.6.2. | Darba samaksa | 24 |
3.6.3. | Darba algas aprēķins | 25 |
3.7. | Darba tiesiskās attiecības, to regulējums | 26 |
3.7.1. | Darba līguma saturs, veidi, noslēgšanas kārtība | 26 |
3.7.2. | Darba laiks, darba aizsardzība | 27 |
4. | Darba organizācija uzņēmumā SIA „MAXIMA Latvija” | 28 |
5. | Mārketinga mikro - un makro vides faktoru ietekme uz uzņēmuma SIA „MAXIMA Latvija” darbību | 30 |
5.1. | Būtiskāko uzņēmuma darbību ietekmējošo faktoru noteikšana un analīze | 30 |
5.1.1. | Makro vides analīze | 30 |
5.1.1.1. | Demogrāfiskie un sociālekonomiskie faktori | 31 |
5.1.1.2. | Politiskie faktori | 32 |
5.1.1.3. | Kultūras un izglītības faktori | 32 |
5.1.1.4. | Tehnoloģiskie faktori | 33 |
5.1.2. | Mikro vides analīze | 33 |
5.1.2.1. | Konkurenti | 33 |
5.1.2.2. | Starpnieki | 35 |
5.1.2.3. | Pircēji | 36 |
5.1.2.4. | Piegādātāji | 37 |
5.2. | SIA „MAXIMA Latvija” SVID analīze | 38 |
6. | Tirgus segmentācija | 39 |
7. | Mārketinga kompleksa elementu raksturojums uzņēmumā SIA „MAXIMA Latvija” | 41 |
7.1. | Prece | 41 |
7.2. | Cenu politika | 47 |
7.3. | Vieta tirgū | 49 |
7.4. | Virzīšanas tirgū stratēģija | 51 |
8. | Preču sagāde, uzglabāšana un realizācija SIA „MAXIMA Latvija” | 52 |
9. | Mārketinga informācijas sistēma SIA „MAXIMA Latvija” | 53 |
10. | Mārketinga kompleksa plānošana uzņēmumā SIA „MAXIMA Latvija” | 57 |
11. | Kvalitātes vadība SIA „MAXIMA Latvija” | 59 |
12. | Inventarizācija uzņēmumā SIA „MAXIMA Latvija” | 60 |
13. | Uzņēmuma SIA „MAXIMA Latvija” pārskata gada analīze | 61 |
14. | Uzņēmuma SIA „MAXIMA Latvija” finansiālo rādītāju analīze | 66 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 71 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS | 73 |
Uzņēmējdarbība mūsu valstī ir ne tikai daudzu cilvēku nodarbošanās un ienākumu avots, bet arī dzīvesveids. Sākt uzņēmējdarbību nav viegli. Būs jāpārvar daudzi un dažādi šķēršļi, būs jārisina dažādas problēmas. Lai gūtu sekmes uzņēmējdarbībā, tā jāmācās. Jāpārzina vispārējie saimnieciskie principi un uzņēmējdarbības vide, savas uzņēmējdarbības tiesiskā bāze - tiesības, pienākumi, atbildības apjoms. Labi jāapgūst izraudzītās uzņēmējdarbības sfēras specifika. Tirgus ekonomikas apstākļos uzņēmuma darbības efektivitāte zināmā mērā ir atkarīga no tā, kur tas ir izvietots, cik patiesi uzņēmuma vadība paredz tā attīstības tuvāko un tālāko perspektīvu, tas ir, izstrādā uzņēmuma attīstības plānu. Galvenā uzņēmējdarbības priekšrocība ir tā, ka pareizi izstrādāts plāns parāda sabiedrības attīstības perspektīvu, palīdz rast atbildi uz uzņēmējam vissvarīgāko jautājumu: vai ir vērts ieguldīt līdzekļus uzņēmējdarbībā, vai tā nesīs ienākumus, kas segs visus izdevumus un vai būs peļņa. Jebkura uzņēmējdarbība sākas ar ideju un iespējamo šīs idejas īstenojumu. Uzsākot uzņēmējdarbību, uzņēmuma dibinātājs, nenoliedzot ienākumu gūšanas avotu, pirmkārt, vēlējās darīt darbu, kas viņu patiesi interesē un kas viņam padodas vislabāk. Naudas pelnīšanu viņš noteikti neuzskata kā primāro personīgo biznesa mērķi, jo ienākumus var gūt arī strādājot kādā iestādē vai organizācijā, vai kāda cita darba devēja pakļautībā un neuzņemties nekādu risku. Uzņēmējs ir tas, pēc autora domām, kurš pats plāno un organizē ražošanu, īsteno iespēju gūt ienākumus, kā arī rīkojas ar iegūtajiem ienākumiem no savas darbības. Uzņēmējs savā darbībā nodrošina personiskā izdevīguma un sabiedriskā labuma nepieciešamo kombināciju ar mērķi iegūt peļņu. …
Profesionālās prakses mērķis ir nostiprināt studiju programmas laikā gūtās teorētiskās zināšanas un veidot un attīstīt prasmes tās pielietot uzņēmumā. Prakses darba pētījuma objekts ir SIA „MAXIMA Latvija”. Prakses uzdevumi ir : 1. Praktiski iepazīties ar uzņēmuma darbību ; 2. Iepazīties ar uzņēmuma darbības uzsākšanas, organizēšanas un vadības principiem; 3. Veikt darba izpēti un analizēt mazumtirdzniecības uzņēmuma darbību; 4. Analizēt faktus un novērtēt esošās situācijas atbilstību noteiktiem standartiem; 5. Pamatojoties uz uzņēmuma darbības analīzes materiāliem, izstrādāt priekšlikumus efektivitātes kāpināšanai un vadības pilnveidošanai. 6. Sastādīt prakses atskaiti pēc profesionālās prakses metodiskos norādījumos iekļautiem jautājumiem.
-
Darba aizsardzība SIA "XXX"
Prakses atskaite29 Uzņēmējdarbība, Darba drošība, aizsardzība
-
Darba drošība un aizsardzība
Prakses atskaite18 Vadība, Uzņēmējdarbība, Darba drošība, aizsardzība
- Darba organizācija un darba aizsardzība uzņēmumā
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Darba drošība un aizsardzība
Prakses atskaite augstskolai18
-
Darba aizsardzība SIA "XXX"
Prakses atskaite augstskolai29
Novērtēts! -
Darba aizsardzība
Prakses atskaite augstskolai10
-
Iestāžu darba organizācija un vadība
Prakses atskaite augstskolai24
-
Valsts kvalifikācijas prakses biroja darba organizācijā
Prakses atskaite augstskolai15