Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:354292
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Reklāmas būtība    4
  Reklāmas pamatprincipi    4
  Reklāmai jābūt    4
2.  Reklāmas veidi    5
  Reklāmas kampaņas uzdevumi    5
3.  Reklāmas mērķi un uzdevumi    6
  Reklāmas raksturojumi    6
  Reklāmas kā mārketinga komunikāciju veida priekšrocības    6
4.  Reklāmas plānošana    7
5.  Reklāmas izgatavošana    8
  Pētījums    10
  „BALTTOUR - 2009”    10
  Secinājumi    12
  Literatūras saraksts    14
Darba fragmentsAizvērt

Šī referāta tēma ir „Reklāma, reklāmas plānošana un izgatavošana”. Savā darbā es apkopoju pieejamo informāciju par reklāmu kā tādu, reklāmas veidiem, mērķiem, kā arī apskatīju praktisko reklāmas aspektu. Apkopoju noderīgu informāciju par reklāmu, ka arī sasaistīju to ar savu pētījumu par reklāmas kampaņas plānošanu un izgatavošanu balstoties un savu apmeklējumu uz izstādi „Balttour - 2009” Izvirzīju sasniedzamus mērķus; noformulēju uzdevumus, lai maksimāli pilnīgi izpētītu šo tēmu un sasniegtu mērķus.
Referāta mērķi:
Apkopot informāciju par izvēlēto tēmu
Izpētīt reklāmas pielietojumu un kā tas darbojas šobrīd
Referāta uzdevumi:
Apkopot pieejamu informāciju par reklāmas veidiem un mērķiem
Analīze par izstādi „Balttour -2009” no reklāmas kampaņas veidošanas, un cilvēku piesaisti ar savu reklāmu.
Metodes:
Apkopojošā darba metode
Analizējošā darba metode
Reklāma – ir apmaksāts un nepersonalizēts mārketinga komunikāciju veids, kuru veic identificēts reklāmdevējs, izmantojot dažādus līdzekļus un paņēmienus, lai ietekmētu pircēju rīcību tirgū un sasniegtu komunikācijas mērķi. [1: 597]
Reklāma ir ar uzņēmējdarbību vai profesionālo darbību saistīts jebkuras formas vai jebkura veida paziņojums vai pasākums, kura nolūks ir veicināt preču vai pakalpojumu (arī nekustamā īpašuma, tiesību un saistību) popularitāti vai pieprasījumu pēc tiem. [7]
Reklāmas lēmumu pieņemšanas pirmajā posmā jānosaka reklāmas mērķi. Principā tiem jāizriet no prioritāriem lēmumiem par mērķtirgu, par pozicionēšanu tirgū. Vispārīgā veidā šie mērķi iedalāmi informējošos, pārliecinošos un atgādinošos.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1134139
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties