Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:351642
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.07.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 14 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Sakaru nozares vēsture    5
2.  Sakaru kompāniju produkti    10
2.1.  Lattelecom produkti    10
2.2.  IZZI produkti    12
2.3.  Baltcom produkti    13
2.4.  Viasat produkti    14
3.  Konkurence    16
4.  Pētījums    16
5.  Anketas jautājumu pamatojums    17
6.  Pētījuma rezultātu interpretācija    19
7.  Rezultātu analīzes metodes    29
7.1.  Korelāciju analīze    29
7.2.  Pīrsona kritēriji    32
7.3.  Moda    33
  Secinājumi    35
  Priekšlikumi    36
  Izmantotā literatūra    37
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Lattelecom produktiem ir daudz plašāks pielietojums nekā tiem pašiem konkurentu produktiem.
98% respondentu ikdienā lieto Internetu un TV, ar to varam secināt, ka joprojām internets un TV ir populārākais sakaru pakalpojums Latvijā.
Noskaidrojies, ka populārākais TV un Interneta pakalpojumu sniedzējs, kura pakalpojumus izmanto aptaujātie respondenti, ir Lattelecom. Būtiskais pārsvars pār pārējām telekomunikāciju kompānijām varētu būt saistīts ar atpazīstamo zīmolu, kā arī kvalitātes garantijām un pieņemamajām cenām šī brīža ekonomiskajā situācijā. Nozīmīga ir veiksmīgā mārketinga darbība, kas piesaistījusi tieši pie Lattelecom produktu izvēles.
Latvijā ir viens no ātrākajiem interneta tīkliem Latvijā, un Lattelecom strādā pie tā, lai to pilnveidotu un padarītu pieejamāku lielākajās Latvijas pilsētās.
Platjoslas interneta izmantošana vēl nav guvusi plašu izmantošanu sabiedrības vidū, jo lielākā daļa respondentu ir atbildējuši, ka lieto DSL interneta veidu. Pagaidām Optiskais internets vēl nav kā izplatītākais interneta pieslēguma veids respondentu vidū.
Pēc aptaujas rezultātiem varam secināt, ka sabiedrība ir apmierināta ar saņemtajiem pakalpojumiem, pakalpojumu izvēles klāstu un kvalitāti.
Izmantojot Komogorova – Smirnova kritēriji, uz jautājumu, kādi kritēriji ir svarīgi pakalpojumu izvēlē, atbildes bija līdzvērtīgas, taču nesaistītas, patērētājiem neinteresē vienlaicīgi cena un ātrums, vai arī kvalitāte un ātrums.
Pēc Pirsona metodes varam secināt, ka starp vīriešiem un sievietēm ir atšķirīgi viedokļi, kuras TV apraides veids ir labākais, vai tas ir kabeļtelevīzijas, satelīttelevīzija vai virszemes TV.
Lattelecom straujā TV tirgus iekarošana, liecina, ka tuvākā laikā Lattelecom kontrolēs lielāko daļu TV tirgus Latvijā, jo jau šobrīd nepilna gada laikā tas ir sasniedzis 24% tirgus daļas.
Nemitīgā tehnoloģiju attīstība ļauj radīt aizvien jaunus produktus, ko Lattelecom arī īsteno , ieviešot aizvien jaunus pakalpojumus un uzlabojot jau esošo kvalitāti, lai gan konkurentu VIASAT tikai maina pakalpojuma nosaukumu.

Priekšlikumi
Pētot Lattelecom produktu piedāvājumu, autors izvērtējot tos un atrodoties vidē, kur tiek pārdoti un veidoti produktu uzlabojumi, var sniegt šādus savus priekšlikumus:
• Tā kā pēc autora domām dekodera cena ir pārāk augsta šā brīža Latvijas ekonomiskajā situācijā, dot iespēju arī mazturīgajiem Latvijas iedzīvotājiem slēgt sadarbības līgumu ilgtermiņā, tādejādi iegūstot dekoderi bez maksas.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1230790
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties