Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • The Strategic Marketing Process: Organizational Decision-Making

     

    Eseja2 Vadība

2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:348599
 
Vērtējums:
Publicēts: 26.01.2006.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

In today's competitive marketplace, organizations need a strategy to help them stay focused. In setting the course for the company, management needs to identify where they are now and where they want to go (Kerin, 2004). Once these questions are answered, Kerin suggests that secondary questions emerge on resource allocation, converting the plan into action, and revising the plans, if necessary, the basis of the Strategic Marketing Process.
The Planning Phase
Strategic marketing planning examines three areas: their own business, competitors and the current business environment. …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1300495
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties