Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Content Analysis of Billboard Advertising: Ethnicity in the Media

     

    Eseja2 Socioloģija

2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:344903
 
Vērtējums:
Publicēts: 01.12.1996.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Aims
My aims for this study are to discover how ethnic minorities are being used in the specific medium of billboard advertising. What products are ethnic minorities advertising, are they being stereotyped or pigeon holed, or are they being represented at all? I have chosen this topic because so much time has been devoted to studying this same issue in television advertising, that other advertising mediums have been overlooked. I will also find it interesting to know whether billboard advertising is similar, the same or very different to television in its representation of ethnic minorities. By the end of my research I hope to have a clearer picture of just how ethnic minorities are used in billboard advertising or if they are being falsely represented.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1259571
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties