Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:344090
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Audzināšana kā sevišķi plaša, dziļa un daudzpusīga dzīves parādība ietver sevī zinātnes un mākslas elementus, varam secināt, ka pedagoģija ir zinātne un audzināšanas māksla.
Zinātne ir pārbaudītas, sistematizētas zināšanas par apkārtējo pasauli un parādībām.
Zinātne ir pamatotu prāta spriedumu sistēma. Ikvienai zinātnei ir savs objekts, ko pētīt. Zinātne pētīšanas gaitā darina spriedumu un atziņu sistēmu par to, kas ir, kā tas ir, vai arī kas bijis un kā tas bijis.
Pedagoģiju var uzskatīt arī par mākslu.
Māksla ir jaunas īstenības radīšana un veidošana tēlos. Gluži tāpat kā zinātnes, arī mākslas priekšmets ir visa pasaule. Māksla rāda īstenību pilnīgākā veidā. Māksla mums ceļ jaunu īstenību, kas pilnīgāka par reālo.
Izglītības ideja prasa, lai mākslinieciskajā izglītībā tiktu ievirzīti visi cilvēki. Mākslai ir tik liela nozīme cilvēka dvēseles izdaiļošanā, ka ikviens cilvēks ar mākslu jāiepazīstina. Mākslinieciskā izglītība no vienas puses sagatavo māksliniekus, bet no otras- publiku. Mākslinieciskā kultūra veidojas mākslinieka un viņa cienītāju kopdarbībā.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties