Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:342929
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi.
1. Stratēģiskā analīze ietver arī uzņēmuma iekšējās situācijas analīzi, kurā atsegtas uzņēmuma stiprās un vājās puses dažādās jomās.
2. Stratēģiskās plānošanas procesa mērķis ir regulāri pārbaudīt uzņēmuma biznesa idejas derīgumu tirgū, kas kļūst aizvien piesātinātāks.
3. Stratēģiskās plānošanas process noris sešos posmos: vīzijas, biznesa idejas un stratēģiskā mērķa formulēšana; stratēģiskās analīzes veikšana; pamatstratēģijas izstrāde; rīcības plāna izstrāde; ekonomisko prognožu izstrāde; īstenošana, uzraudzība un kontrole.
4. Biznesa plānošanu sāk ar biznesa ideju, tad konkurences analīzi (izvēlēties savu biznesa metodi), veidu, kā iekļūt tirgū un biznesa plāna izstrādāšanu.
5. Dibinot savu uzņēmumu, ir iespēja izvēlēties, kura komercdarbības forma ir vispiemērotākā. Izvēle neattiecas tikai uz juridiskās formas izvēli. Izvēlētā uzņēmuma forma būs darbības līdzeklis, lai sasniegtu izvirzīto mērķi
6. Biznesa mērķu īstenošana parasti iezīmēta plāna dokumentā, ko sauc par uzņēmuma stratēģisko plānu.
7. Galvenie biznesa plāna izstrādāšanas mērķi ir pārbaudīt projekta vai citas ieceres dzīvotspēju, panākt visizdevīgāko un vispieejamāko kompromisu starp uzņēmuma vēlmēm un praktiskām iespējām, precīzi noteikt, izstrādāt, formulēt uzņēmējdarbības mērķus un to sasniegšanai nepieciešamo stratēģiju un taktiku, kā arī objektīvi novērtēt sagaidāmos rezultātus.
8. Biznesa plāns ir stratēģiskā plāna veids, kurā noteiktas uzņēmējdarbības idejas, projekta īstenošanas mērķi, taktika un sagaidāmie rezultāti noteiktam laika
9. Pamatstratēģijas attīstīšana nozīmē, ņemot par pamatu analīzes rezultātus, noteikt uzņēmuma stratēģiskās alternatīvas, novērtēt tās un visbeidzot – izvēlēties tās, kuras uzņēmumam ir vispiemērotākās.
10. Stratēģiskā plānošanas procesa mērķis ir sagatavot un apvienot uzņēmuma darbiniekus stratēģisko mērķu izpildei un metodes izvēlei un izveidot stratēģijas, kas uzņēmumam dotu ilgstošas konkurences priekšrocības.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1243719
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties