Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:341809
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.11.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  PLĀNA KOPSAVILKUMS    3
1.  TIRGUS ANALĪZE – ĀRĒJĀ VIDE    4
1.1.  Tirgus pieprasījums    4
1.2.  Piedāvājuma apstākļi    4
1.3.  Prognoze    4
1.4.  Konkurentu analīze    5
2.  POTENCIĀLS – IEKŠĒJĀ VIDE    6
2.1.  Personāla potenciāls    6
2.2.  Telpas, inventārs un finansu potenciāls 3 gadiem    7
3.  UZŅĒMUMA MĒRĶIS, MISIJA, STRATĒĢIJA    10
4.  DETALIZĒTS PLĀNS    11
4.1.  Uzņēmuma juridiskais statuss    11
4.2.  Uzņēmuma potenciāls    11
4.2.1.  Materiālais potenciāls    11
4.2.2.  Cilvēku potenciāls    12
4.3.  Mārketings    12
4.3.1.  Produkta klasifikācija    12
4.3.2.  Cena    12
4.3.3.  Virzīšana tirgū    14
4.3.4.  Pakalpojumu realizācijas stimulēšana    15
4.4.  Darba grafiks    15
4.5.  Risks un tā vadīšana    16
5.1.  Darba algas aprēķins    17
5.2.  Pārdošanas apjoma prognoze    18
5.3.  Naudas plūsmas pārskats    18
5.4.  Peļņas vai zaudējumu aprēķins    19
5.5.  Bilance    20
Darba fragmentsAizvērt

3.UZŅĒMUMA MISIJA, MĒRĶI, STRATĒĢIJA
Uzņēmuma mērķis ir sasniegt potenciālo (prognozēto) apmeklējumu skaitu sava darbībā aktīvajā sezonā, lai gūtu peļņu, kā arī organizēt un realizēt efektīvu reklāmas politiku, lai pēc iespējas vairāk klientu iepazītos ar uzņēmuma piedāvātajiem diferencētajiem piedāvājumiem, tādējādi iegūstot klientu interesi un atzinību. Uzņēmuma mērķis ir nākotnē izveidot atlaižu, īpašo piedāvājumu sistēmu.
Uzņēmuma misija ir nodrošināt klientu vēlmju apmierinātību par piedāvātajiem pakalpojumiem. Misija realizēt augstākā līmeņa apkalpošanu, servisu, lai patērētājs justos pilnībā apmierināts. Sniegt patērētājam labu, kvalitatīvu, veselīgu atpūtu.
Uzņēmums „Dzīvo zaļi” izvēlas diferencēšanas stratēģiju, iekarojot tirgu un patērētāju ievērību ar jauni komplektētu atpūtas bāzi.

4.DETALIZĒTS PLĀNS
4.1 Uzņēmuma juridiskais statuss – Individuālais komersants
4.2 Uzņēmuma potenciāls
4.2.1 Materiālais potenciāls
Izvietojums
Uzņēmums atrodas Kurzemē, Tukuma rajonā, Tukumā pie Melnezera – kas atrodas netālu no pilsētas centra, taču pietiekami tālu no pilsētas burzmas.
Ēkas:
- 10 kempinga mājiņas – 3 vienvietīgas, 5 divvietīgas un 2 divstāvu kempinga mājiņas (ģimenei, cilvēku grupai u.tml.)
- 4 ēkas – 1 deju zāle ar jumtu un galdiņiem, 2 administratīvās ēkas personālam, birojam, direktora kabinetam un 1 saimniecības ēka – mantu glabāšanai (noliktava).
Iekārtas:
- Dators – 1 direktora (vadītāja) vajadzībām un 1 grāmatvedei.
- Veļas mašīna - , lai nodrošinātu sanitāro tīrību kempinga mājiņās.
- Ofisa mēbeles – grāmatvedes un direktora ofisa iekārtošanai.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1326711
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties