Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
14,20 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:339521
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.02.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Advertising is a one-way communication whose purpose is to inform potential customers about products and services and how to obtain them. Every major medium is used to deliver these messages, including: television, radio, movies, magazines, newspapers, video games, the Internet, and billboards. Advertising is often placed by an advertising agency on behalf of a company.
Advertisements can also be seen on the seats of grocery carts, on the walls of an airport walkway, on the sides of buses, heard in telephone hold messages and in-store public address systems. Advertisements are usually placed anywhere an audience can easily and/or frequently access visuals and/or audio.
Reklāma ir vienpusīga komunikācija ar mērķi informēt potenciālos klientus par produkciju, pakalpojumus un kā to saņemt. Katrs līdzeklis tiek izmantots lai nogādātu šīs ziņas, tai skaitā: televīzija, radio, filmas, žurnāli, avīzes, video spēles, internets, un reklāmas laukumi. Reklāma bieži tiek izvietota uz reklamu aģentūru atbildību.
Reklāmas var tāpat būt sastopamas pārtikas prečui vaikalu ratu vietās, uz lidostas aleju sienām, uz autobusiem, dzirdamas telefonā un citās sabiedriskās vietās. Reklāmas parasti tiek izvietotas tur, kur mērķa auditorija tās var viegli un/vai bieži saskatīt un sadzirdēt.
Ir dažas organizācijas, kuras bieži tērē lielas naudas summas reklāmai bet ne lai pārdotu produktu vai pakalpojumus publikai. Tās ir: politiskas partijas, interesentu grupas, reliģijas-atbalsta organizācijas, un militārie spēki, meklējot jaunus jauniesaucamos. Dažas bezpeļņas organizācijas izmanto netipisku reklamē klientiem, tā paļaujas uz brīviem kanāliem, kā piemēram sabiedriskas pakalpojuma paziņojums.
Naudas patēriņš uz reklāmām pēdējos gados ir dramatiski palielinājies. Savienotajās valstīs tikai 2005, uz reklāmu iztērēti 144.32 miljardi dolāri, ziņo TNS masu informācijas līdzekļi. Tajā pašā gadā, saskaņā ar Global Entertainment un Media Outlook: 2006-2010 pēc globālās firmas PricewaterhouseCoopers aprēķiniem, visā pasaulē patēriņš uz reklāmām bija 385 miljardu dolāru. Aprēķinot firmu ziņojumus iztērētajos līdzekļos vispasaules reklāmām, 2010-tajā tie pārsniedza pus-triljonu dolāru.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties