Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
7,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:337290
 
Vērtējums:
Publicēts: 23.08.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Coca Cola. The world's Largest Brand. Ranks as the 6th largest company on the Fortune 100 list. Has more nations on its marketing chart then the United Nations member countries. Has a daily consumption of about a million litres in the world. And yet it had to dismantle its entire marketing strategy and regenerate it. Why? To penetrate the enigma called Rural India.
Market Overview
Rural India has a considerable depth of volume as far as beverages are concerned.
Drinks Available:
Milk Based
Milk
Tea
Coffee
Curd Milk
Skimmed Curd
Sattu.
Mattha.
Milk Shakes. (E.g. Mango Shakes)
Water Bas…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1287566
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties