Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:332183
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Maizes nozares raksturojums    5
2.  Produkcijas sortimenta izvērtējums    7
2.1.  Maizes produktu grupa    8
2.1.1.  Kviešu maizes produktu grupa    9
2.1.2.  Rudzu – Kviešu maizes produktu grupa    10
2.2.  Sīkizstrādājumi un sausprodukti    11
2.3.  Konditorejas grupa    11
3.  Maizes nozares patreizējā situācija un uzņēmuma attīstības iespējas    13
  Secinājumi un priekšlikumi    15
  Izmantotās literatūras saraksts    16
Darba fragmentsAizvērt

Maizes ražošanas uzņēmumiem konkurētspējas uzturēšanas un peļņas nodrošināšanas jautājumi pašreizējajā ekonomiskajā situācijā ir ļoti aktuāli, tādēļ uzņēmēji cenšas pilnveidot jau esošo uzņēmējdarbību. Uzņēmumu reorganizācija, paplašināšana un attīstīšana ļauj paaugstināt konkurētspēju Latvijas tirgū, tāpēc autora pētnieciskā darba tēma ir SIA „Kviteks” Iļģuciema Maiznīcas Konditorejas ekonomiskās izaugsmes iespējas Latvijā un tā mērķis ir noteikt un izpētīt kādas ir maizes nozares uzņēmuma attīstības iespējas Latvijā.
Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, ir nepieciešams veikt šādus darba uzdevumus:
1. maizes nozares raksturojums;
2. uzņēmuma produkcijas sortimenta izvērtējums;
3. maizes nozares pašreizējā situācija un uzņēmuma attīstības iespējas.
Uzdevuma izpildei autors ir izmantojis šādus avotus: interneta avoti, SIA „Kviteks” Iļģuciema Maiznīcas Konditorejas iekšējie nepublicētie dati un statistikas dati.
1. Maizes nozares raksturojums
Uzņēmums SIA „Kviteks” Iļģuciema maiznīca konditoreja darbojas maizes ražošanas nozarē, kas ir Pārtikas produktu un dzērienu apakšnozare. Maizes ražošanas sektorā Eiropā darbojas pāri par 120 000 kompāniju. Lielākā daļa ir mazie uzņēmumi un ceptuves lielveikalos. Mazās ceptuves dominē tajās valstīs, kur svaigu maizīti ierasts pirkt katru dienu, kā, piemēram, Frāncijā, Itālijā un Portugālē. Patlaban Latvijas maizes tirgū ir vērojama tendence — patērētāji grib maizi, ko ērti lietot, kas ir veselīga un garšīga. Maize ir un arī paliks lokālā tirgus produkts, kas domāts konkrētas valsts pircējiem, kuriem ir noteiktas garšas īpatnības.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1117855
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties