Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:331935
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.10.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 16 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  Mājražotāji, kā tūrisma produkts    6
2.  Zīmols un tā loma tūrismā    11
2.1.  Zīmols, tā veidošana un veidi    11
2.2.  Pieredze tūrisma zīmola veidošanā    14
2.3.  Latvijas tūrisma zīmols - „Best enjoyed slowly”    15
2.4.  Lauku tūrisma loma valsts tūrisma zīmola veidošanā    17
3.  Pētījuma metožu pamatojums    22
4.  Latvijas mājražotāju loma Latvijas tūrisma zīmola veidošanā    25
4.1.  Latvijas mājražotāju piedāvājums lauku tūrismā    25
4.2.  Nozares profesionāļu vērtējums par mājražotāju nozīmi tūrisma zīmola veidošanā    27
4.3.  Iedzīvotāju vērtējums par mājražotāju nozīmi tūrisma zīmola veidošanā    29
4.4.  Latvijas mājražotāju nozīme tūrisma zīmola veidošanā    32
  Secinājumi    35
  Priekšlikumi    36
  Izmantotā literatūra un avoti    37
  Pielikumi    38
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi.
1. Slovēnijā lauku tūrisms ir kļuvis par ļoti svarīgu darbību lauku apvidos Ņemot vērā lauksaimniecības slēgšanas un ekonomikas, vides ražošanas problēmas, tūrisms, ir nozare, kas varētu glābt laukus no, ekonomikas un vides samazināšanās.
2. Zīmols „Best enjoyed slowly” ir cieša nozīmes saistība ar jaunā tūrisma veidu „lēnais tūrisms” (slow tourism), kur Latvija var piedāvāt ekotūrismu, lauku tūrismu, pārgājienus, velomaršrutus. Latvija var piedāvāt pasaulei lēno tūrismu apvienojumā ar „slow food” kustību.
3. Latvijas Mājražotāju biedrība, tūrisma asociācijas un aģentūras ir diezgan aktīvas sociālajā tīklā „facebook.com”, kā arī lielai daļai mājražotāju ir savas elektroniskās mājaslapas. Tas palīdz vieglāk atrast kontaktinformāciju un ceļošanas iespējas ceļotājiem.
4. Tūrisma attīstības valsts aģentūra, veidojot kulinārā tūrisma produktu, rīko seminārus uzņēmējiem lauku apvidos. Zīmols palīdz realizēt šos produktus, bet īstie zīmola realizētāji ir uzņēmēji, kuri piedāvā produktu/pakalpojumu tūristam.
5. Liela daļa reģistrēto mājražotāju ir gatavi uzņemt tūristus, balstoties uz to, vietējā tūrisma aģentūra „Skaistie skati” izstrādājusi plašu piedāvājumu, kur iekļauti mājražotāju apmeklējumi. Šādus maršrutus pārsvarā izmanto seniori, bet 20 – 40 gadu vecumu grupas ceļotāji Latvijas teritorijā ceļo maz vai neceļo vispār.

Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −8,77 €
Materiālu komplekts Nr. 1349794
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties