Pie katra nosauktā dārzeņa, noliek to ap zaķīti. Otreiz skaitot dzejoli skolotāja to izliek uz flanelogrāfa. Pēc dzejoļa zaķis pamostās no trokšņa. Stāsta bērniem, ka bija aizsnaudies.
Bērni: atbildot uz skolotājas un zaķa jautājumiem iziet cauri dzejoļa sižetam.
Skolotāja: paskataties kā zaķēns grib gulēt, vai palīdzēsim aizmigt?
Bērni: Jā!
Skolotāja: izdala katram bērnam mazu rotaļlietu, ieliek to bērniņam plaukstās. Aicina ieaijāt, vispirms izrunājot skaņu “āāā”, pēc tam skaņu kopu “aijā”.
Bērni: ieaijā rotaļlietas.
Skolotāja: kārtojot dārzeņus grozā uzdod par katru dārzeni jautājumu – kāds tas ir (liels, mazs).
Bēni atbild: Liels burkāns, mazs burkāns, apaļš kartupelis, sarkana biete, zaļš gurķis utt.
Skolotāja: Beidzot nodarbību pamana, ka zaķēnam līdzi ir cienasts. Aicina bērnus pie galda un pacienā ar burkāniem un kāpostiem.
…