Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:330825
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Salīdzinot „Ādažu čipsu” mārketinga darbību ar konkurentiem „Lay’s” un „Estrella”, var secināt, ka vislabāk veicas „Ādažu čipsiem” un tie ir labākā pozīcijā kā konkurenti. Tomēr konkurenti atpaliek tikai nedaudz. Tuvākais konkurents ir „Estrella”, kurš arvien vairāk vēlas „Ādažu čipsus” izspiest no līdera pozīcijām sāļo uzkodu tirgū. „Estrella” ļoti seko līdzi „Ādažu čipsu” reklāmas aktivitātēm. Tikko „Ādažu čipsi” izlaiž īpašu čipsu veidu („Mājas čipsi”) pēc kāda laika arī „Estrella” piedāvā savādāku un unikālu čipsu veidu („Estrella Naturals”). Tā kā „Lay’s” ražotājs ir amerikāņu uzņēmums, tad Latvijas tirgus tam primārais, tādēļ „Lay’s” nav tik sīvs konkurents. Savukārt „Estrella” ir lietuviešu ražojums, tādēļ tam Latvijas un visas Baltijas tirgus ir vissvarīgākais. Tieši tādēļ „Estrella” ir lielākais „Ādažu čipsu” konkurents.

1. Mērķis
Uzlabot „Ādažu čipsu” kvalitāti un palielināt to pārdošanas apjomu līdz 2010. gada beigām par 25%.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −9,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1232904
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties