Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:330095
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.06.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 17 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Organizācijas iekšējas vides elementu raksturojums    4
1.1.  Uzņēmuma iekšējās vides būtība    4
1.2.  Uzņēmuma misijas un mērķu formulēšana    7
1.3.  Organizatoriskās struktūras    11
1.4.  Vadības līmeņi uzņēmumā    15
2.  LDZ Cargo iekšējās vides elementu analīze no 2010.līdz 2012.gadam    19
2.1.  LDZ Cargo vispārējs raksturojums un attīstība    19
2.2.  LDZ Cargo personāla politikas raksturojums    25
2.3.  LDZ Cargo materiālo nodrošinājumu apraksts    29
  Secinājumi un priekšlikumi    35
  Izmantotās literatūras un citu avotu saraksts    37
  Pielikumi    39
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Darba gaitā autore ir izdarījusi šādus secinājumus:
1. Uzņēmējdarbības iekšējā jeb mikrovide nozīmē katra atsevišķa uzņēmuma vai uzņēmumu grupas (koncerna) konkrētā pastāvēšanas un attīstības realitāte, uzņēmuma struktūrvienību attiecības;
2. Iekšējās vides galvenie mainīgie elementi uzņēmuma darbības mērķi, ražošanas tehnoloģijas, organizatoriskā struktūra un darbinieki;
3. Uzņēmuma virs mērķis ir misija, kas ir mērķēta uz esošo vai potenciālo klientu un apkārtējas vides ilglaicīgu atmiņu;
4. Uzņēmuma vīzija ir uzņēmuma priekšstats par to, kādam ir jābūt uzņēmumam, uz ko uzņēmums virzās ilgtermiņā;
5. Lai uzņēmums varētu sekot līdzi noteiktas vīzijas un stratēģijas ieviešanas pasākumiem, tas nosaka mērķus, ko vēlas sasniegt;
6. Atkarībā no termiņa uzņēmumi mērķi tiek iedalīti stratēģiskajos, taktiskajos un operatīvajos mērķos;
7. Organizatoriskā struktūra –uzņēmumu vienību un darbinieku funkciju sakārtošana, lai, efektīvi savstarpēji sadarbojoties un kontaktējoties ar ārējo vidi, mērķtiecīgi sasniegtu uzņēmuma mērķus, apmierinātu patērētāju vajadzības;
8. Organizatoriskās struktūras veids ir atkarīgs no uzņēmuma lieluma un darbības veida;
9. Atkarībā no organizatoriskās struktūras, uzņēmumā tiek izdalīti trīs vadības līmeņi -stratēģiskais (ilgtermiņa) līmenis, taktiskais (vidējais) līmenis un operatīvais (īstermiņa) līmenis.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties