Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:329022
 
Vērtējums:
Publicēts: 01.07.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Šie divi raksti fokusējās uz divām konkrētām lietām: politisko pārliecību un pirkuma paradumiem. Gan vienā gadījumā, gan otrā gadījumā slavenības ietekmē Y paaudzes uzvedību – radot lojālus zīmola pircējus un konkrētas politiskās partijas, un ideoloģijas piekritējus. Tas tiek panākts ar slavenībai pievienotās vērtības pārnešanu uz kādu konkrētu zīmolu, vai politisko spēku. Slavenības atbalstītājs jeb fans asociē slavenības īpašības un vērtības ar viņa pārstāvēto zīmolu vai politisko pārliecību.
Otrs aspekts, kas jāņem vērā, runājot par slavenību ietekmi uz Y paaudzi, ir – slavenībām, kuru īpašības atbilst Y paaudzes īpašībām ir vieglāk ietekmēt viņu uzvedību. Šīs īpašības ir: pretošanās visam korporatīvajam, individualitāte un oriģinalitāte. Un, manuprāt, Y paaudze ir tā paaudze, kura ir ļoti lojāla sevis izvēlētajām slavenībām, līdz ar to skeptiski raugās uz mūsdienu kultūras radītajām slavenībām.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1340216
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties