Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:323562
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.11.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Mārketinga vides pamatojums    4
2.  Tūrisma produktu virzība tirgū    6
2.1.  Tūrisma produktu izplatīšanas kanāli    6
2.  Tūrisma aģentūras produkts un tā virzība tirgū    13
  Secinājumi    20
  Izmantotie avoti un literatūra    21
  APTAUJAS jautājumi    23
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Tūrisma aģentūra ir uzņēmums, kas potenciālajiem tūristiem sniedz informāciju par tūrisma iespējām, veic ceļojuma komponentu rezervēšanu, plāno maršrutus, pārdod transporta biļetes, kompleksos ceļojumus un citus tūrisma produktus.
2. Tirgus pieprasīja un arī tagad pieprasa arvien kvalitatīvākus produktus un pakalpojumus. Tāpēc tika atklātas arvien jaunas mārketinga formas, tika pievērsta īpaša uzmanība inovācijām
3. Šodien, progresīvi attīstošās kompānijas apzinās, ka tās vairs nespēj paļauties tikai uz cenām, produktu kvalitāti vai izplatīšanas kanāliem, lai piesaistītu klientus.
4. Tradicionāli tūrisma produktu piedāvātāji savu produktu izplatīšanai izmantojuši dažādu starpnieku pakalpojumus, bet, pieaugot interneta lomai, arvien lielāka nozīme ir tiešajai izplatīšanai, kad uzņēmums pats, izmantojot interneta mājas lapu vai e-pastu, informē un pārdod patērētājiem savus produktus.
5. Svarīgi kādā veidā potenciālie klienti iegūs informāciju un iegādāsies produktu, kurš var sastāvēt gan no tiešiem, gan netiešiem izplatīšanas ceļiem.
6. Pieaugošā konkurence tūrisma produktu izplatīšanā internetā, liek aģentūrām pārdomāt, kā profesionāli prezentēt savas mājas lapas, kā izraisīt klientā interesi par piedāvājumu, lai klients neaizietu pie konkurentiem; kā panākt, lai klients izdarītu pirkumu.
7. Interneta attīstība pozitīvi ietekmē aģentūras darbību, jo ar tā palīdzību var ne tikai tieši uzrunāt gan vietējais, gan ārvalstu tūristus.
8. Tūrisma aģentūras mērķauditorija ir sākot ar jauniešiem, beidzot ar grupām un ģimenēm ar bērniem.
9. Aģentūra visvairāk izmantot Ryanair, Air Baltic, Checz Airlines un Aeroflot pakalpojumus.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −8,77 €
Materiālu komplekts Nr. 1350632
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties