Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:322446
 
Vērtējums:
Publicēts: 16.11.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 26 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    7
1.  Aviosabiedrību alianšu loma aviopārvadājumu nozares attīstībā    9
1.1.  Aviopārvadājumu nozares apraksts    9
1.2.  Aviosabiedrību alianšu dibināšanas vēsture    13
1.3.  Aviosabiedrību alianses un zemo izmaksu aviokompānijas    15
1.4.  Asociētu aviosabiedrību netieša piederība aliansēm    16
2.  Starptautisko aviosabiedrību alianšu nozīme aviosabiedrību darbībā    19
2.1.  Aviosabiedrību sadarbības galvenie iemesli    19
2.1.1.  Dalības aliansē ietekme uz aviosabiedrības izmaksām    19
2.1.2.  Tirgus paplašināšana pasaules mērogā    24
2.1.3.  Aviosabiedrības popularitātes veidošana pateicoties piederībai aliansei    26
2.2.  Starptautisko aviosabiedrību alianšu priekšrocības    29
2.2.1.  Klientu lojalitātes paaugstināšanas iespējas    29
2.2.2.  Alianses ietekme uz aviosabiedrības servisa līmeni    34
3.  Aviosabiedrību alianšu darbības analīze Pasaules un Latvijas tirgū    36
3.1.  Starptautiskās aviosabiedrību alianses Latvijas tirgū    36
3.2.  Pastāvošo aviosabiedrību alianšu salīdzinošā analīze    38
3.2.1.  Star Alliance aviosabiedrību alianses analīze    38
3.2.2.  SkyTeam aviosabiedrību alianses analīze    40
3.2.3.  Oneworld aviosabiedrību alianses analīze    42
3.2.4.  Aviosabiedrību alianšu datu apokopjums    45
3.3.  Lojālu klientu programmas “Frequent flyer” analīze uz Star Alliance, SAS “Eurobonus” piemēra    48
  Nobeigums    51
  Bibliogrāfiskais saraksts    53
  Saīsinājumu un nosacīto apzīmējumu saraksts    55
Darba fragmentsAizvērt

Bakalaura darbs “Starptautisko aviosabiedrību alianšu attīstība” ir izstrādāts starptautisko ekonomisko sakaru, transporta ekonomikas un loģistikas katedrā, starptautisko ekonomisko sakaru virzienā.
Darbs ir izstrādāts latviešu valodā.Bakalaura darbs sastāv no trīs daļām – teorētiskās, analītiskā apskata daļas un pētījumu daļas.
Pirmajā daļā ir apkopota informācija par aviopārvadājumu nozares attīstību, un aviosabiedrību alianšu dibināšanu.
Otrajā daļā analizēta starptautisko aviosabiedrību alianšu dibināšanas nozīme un būtība, tiek apkopoti dažādu autoru viedokļi.
Trešajā daļā, balstoties uz statistiskajiem datiem ir veikta pastāvošo alianšu salīdzinošā analīze, kā arī tiek analizēta aviosabiedrību alianšu dalība Latvijas tirgū. Darba autore ir izteikusi savus secinājumus. Nodaļas 3.3. sadaļā tiek apskatīts aviosabiedrību alianšu lojālu klientu programmas praktiskais piemērs.
Pēdējo gadu laikā Latvijā un pasaulē pieauga pieprasījums pēc gaisa pārvadājumiem. To sekmēja “atvērto debešu” politika un zemo izmaksu aviosabiedrību parādīšanās. Lai saglabātu un piesaistītu lojālus klientus, kā arī samazinātu darbības izmaksas un palielināt peļņu pasaules tradicionālās aviosabiedrībās apvienojās stratēģiskajās aviosabiedrību aliansēs. Āviosabiedrību alianse ir vienošanās starp divām, vai vairākām aviosabiedrībām par sadarbību. Aliansē tiek iesaistītas aviosabiedrības no dažādām valstīm un kontinentiem, ar mērķi, lai vienas aviosabiedrību alianses dalībnieku maršruti spētu izveidot plašu maršrutu tīklu pasaules mērogā. Šobrīd starptautiskajā mērogā pastāv trīs aviosabiedrību alianses. To partneru skaits ar katru gadu palielinās, paplašinās arī to darbības sfēra.
Starptautiskās aviosabiedrību alianses ietekmē arī Latvijas gaisa transporta pārvadājumu tirgu, ir pārstāvētas visas alianses.
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt, analizēt un novērtēt starptautisko aviosabiedrību alianšu darbību pasaules un Latvijas tirgū un izteikt priekšlikumus to attīstībai. Darbā risināmie uzdevumi ir:
Apskatīt gaisa transporta pārvadājumu nozares attīstību, raksturot esošo situāciju;
Izanalizēt starptautisko aviosabiedrību alianšu sadarbības iemeslus, novērtēt alianšu prokšrocības un trūkumus;
Analizēt aviosabiedrību alianšu darbību Latvijas tirgū, to ietekmi uz vietējo gaisa transporta pārvajumu pakalpojumu sniedzēju;
Balstoties uz statistiskiem datiem, vekt pastāvošo aviosabiedrību alianšu salīdzinošo analīzi, apkopot tās rezultātus;
Izpētīt aviosabiedrību alianšu lojālu klientu programmas funkcionēšanu;
Darbs sastāv teorētiskās daļas, no analītiskās apskata daļas, kurā ir apskatīta starptautisko aviosabiedrību alianšu nozīme un būtība, un pētījumu daļas, kurā ir apkopota statistiska informācija, aktualitātes, praktiskais piemērs. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties