Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
6,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:321778
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.08.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 20 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  REKLĀMAS TEORĒTISKAIS RAKSTUROJUMS    5
1.1.  Reklāmas būtība    5
1.2.  Reklāmas attīstības vēsture    8
2.  REKLĀMAS EFEKTIVITĀTI IETEKMĒJOŠIE FAKTORI    11
2.1.  Reklāmas psiholoģiskie faktori    11
2.2.  Netradicionālās reklāmas iezīmes    18
3.  AUGSTSKOLAS „Turība” 2012. G. VEIKTĀS REKLĀMAS KAMPAŅAS IZVĒRTĒJUMS    28
3.1.  Augstskolas darbības apraksts    28
3.2.  Reklāmas kampaņas apraksts    30
3.3.  Reklāmas kampaņas analīze    32
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    44
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN AVOTI    47
  PIELIKUMI    48
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Pamatojoties uz šī darba saturu, kursa darba autors izdara šādus secinājumus:
1. Dažādu avotu autoriem ir dažāds priekšstats par to, kas tad īsti ir saucams par reklāmu, kā arī tas, kad tad īsti tā ir izcēlusies. Ir ļoti atšķirīgas reklāmas definīcijas, vairums no tām kursa darba autors atzīst kā nepilnīgas.
2. Ir vairāki autori un speciālisti, kas uzskata, ka mārketings un mārketinga komunikācijas pamazām noveco. Šie cilvēki ir vinisprātis, ka tradicionālajam mārketingam pamazām sāk zust efektivitāte.
3. Dažādu avotu autori dažādās formās pasniedz savu viedokli un teoriju. Ir vērojams, ka tie autori, kuri vairāk pasniedz abstraktu teoriju atbalsta arī tradicionālā mārketinga metodes, turpretim tie autori, kuri raksta brīvi, bez definīcijām, lieto praktiskus piemērus, vairāk atbalsta netradicionālā mārketinga pieeju produktu virzībai.
4. Kursa darba autors, pētot speciālo literatūru, secina, ka ļoti būtiska reklāmas fāze ir uzmanības piesaistīšanas un noturēšanas moments.
5. Netradicionālajai reklāmai ir daudz un dažādas formas. Kursa darba autors agrāk šīs formas nemaz neasociēja ar netradicionālo reklāmu.
6. Netradicionālās reklāmas pieeja, it īpaši Latvijā, tiek izmantota ļoti maz. Tas paver lielisku nišu un efektivitātes garantu ikvienam, kas šādā formā pieies produktu virzīšanai.
7. Cilvēkos valda uzskats, ka biznesa augstskola ”Turība” ir neprofesionāla, zemas kvalitātes augstskola.
8. Reklāmas kampaņa ”Turība – tavas personības nākamais līmenis” nav nostrādāta līdz galam, proti, lielākā daļa cilvēku, kas pievērsa lielu uzmanību vienam no reklāmas kampaņas elementiem – instalācijai, neieguva nekādu informāciju par to, kas šo reklāmu vispār veic, kur nu vēl to, ko piedāvā šī augstskola.
9. Reklāmas kampaņas ”Turība – tavas personības nākamais līmenis” komunikatīvā efektivitāte ir bijusi ļoti zemā līmenī. To apstiprina kursa darba autora veiktais pētījums, kas rāda, ka lielākā daļa to respondentu, kas bija redzējuši instalāciju neasociēja to ar augstskolu ”Turība” Tāpat neviens no respondentiem neko nezināja par kampaņā ietilpstošajiem TV klipiem.
10. Cilvēki ļoti nelabprāt paši meklē informāciju par kādu preci vai pakalpojumu, ja tas viņiem tajā brīdī nav ļoti svarīgi.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties