Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:316357
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Ikviens no mums ar mārketingu saskaras katru dienu. Līdz ar to daudziem cilvēkiem rodas priekšstats, ka mārketings ir saistīts ar pēc iespējas lielāku produktu skaitu pārdošanu. Tomēr ne visiem ir zināms, ka ar to visa mārketinga būtība neaprobežojas.
Lai kārtīgāk izprastu mārketingu un tā būtību ir svarīgi arī iepazīties ar pamatelementiem, kas ir mārketinga pētīšanas un vadīšanas objekti. Tātad šie pamatlementi ir šādi:
Vēlmes (fizioloģiskās, drošības, sociālās utt.)kā arī (izteiktas, reālas, neizteiktas, papildu un slepenas vēlmes);
Vajadzības;
Pieprasījums;
Produkti;
Patērētāja vērtējums;
Maiņa;
Darījumi;
Tirgus.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1127269
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties