Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:315914
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.12.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
  Mārketinga plāna funkcijas    3
  Mārketinga plāna struktūra    4
  Makroekonomiskā vide    6
  Tirgus    6
  Iekšējās tendences    7
  Produkts vai pakalpojums    7
  Konkurence    7
  Patērētājs vai klients    8
  Izplatīšanas kanāli    9
  Iepriekšējo mārketinga aktivitāšu vērtējums    9
  Stiprās puses, vājās puses, iespējas un draudi    11
  Mārketinga plāns    12
  Analīze un mērķi    12
  Stratēģijas    12
  Taktikas    12
  Izpēte un novērtēšana    13
  Finanses    13
  Nobeigums    14
Darba fragmentsAizvērt


Jebkurai organizācijai, kas klientiem pārdod produktus vai pakalpojumus ir nepieciešams mārketinga plāns.
Atkarībā no organizācijas izmēra un struktūras sarežģītības, mārketinga plāns var būt tikai dažu lappušu garumā vai kopā ar pielikumiem turpināties 100 lappušu garumā.
Tomēr pat lielākajās un sarežģītākajās organizācijās pamata mārketinga plānam jābūt skaidram, kodolīgam, formulējot vairākus pamata stratēģiskos soļus, ko organizācija plāno veikt.

Šī darba iecere ir sniegt lasītājam pamatzināšanas, kā veidot mārketinga plānus un apskatīt tādas tēmas kā:
kādas ir mārketinga plāna funkcijas;
kā veidot mārketinga plāna struktūru un kādus jautājumus tajā jāapskata;
kā sākt.
Mārketinga plāna funkcijas

Mārketinga plāns ir dokuments – mārketinga plānošanas procesa svarīga sastāvdaļa. Formāls mārketinga plānošanas process paredz lēmumu pieņemšanas struktūru un nosacījumus. Tas tiek formulēts rakstītā plānā, ko parasti sagatavo reizi gadā vai gatavojot jaunu mārketinga iniciatīvu, kas prasa budžeta un/vai iekšējo resursu investīcijas.
Mārketinga plāns vienā dokumentā apkopo organizācijas zināšanas, radot pamatu, kā sasniegt organizācijas biznesa mērķus. Mārketinga plāns atbild uz sekojošiem jautājumiem:
kāda ir ekonomiskā un biznesa vide, kurā organizācija darbojas?
ar kādām iespējām un problēmām organizācijai būs jāsastopas?
kādus biznesa mērķus organizācija vēlas sasniegt?…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1133394
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties