Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:315143
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.05.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Skolotāja darbība
Ievaddaļa
• Uzdod jautājumus, kas vedina skolēnu pašu uzminēt stundas tematu.
• Kā, atrodoties telpā, var zināt, kāds ārā ir laiks?Ar kā palīdzību mēs sazināmies?
• Kur skaņa ir spēcīgāka - tuvu vai tālu?
• Skolotāja uzzīmē uz tāfeles ideju zirnekli ar vidū ierakstītu vārdu “skaņa”.

Galvenā daļa
• Pārrunā skolēnu izveidoto ideju zirnekli, jautā, kas tad ir skaņa?
• Kamēr skolēni pāros pārrunā, kas ir skaņa, skolotāja sagatavojas eksperimenta rādīšanai - iededzina sveci.
• Skolotāja, demonstrējot eksperimentu, atklāj, kas ir skaņa.
• Iedod vienam skolēnam darba lapas ar noteikumu iedot tās pārējiem. Uzdod skolēniem aizpildīt aili “prognozes”.
• Izsauc brīvprātīgos skolēnus, kas pēc skolotājas norādījumiem demonstrē 4 dažādus eksperimentus.
• Skolotāja sadala skolēnus pa 3 -4 cilvēkiem vienā grupā un uzdod salīdzināt savus rezultātus.
• Kopīgi ar skolotāju pārrunā iegūtos rezultātus.
• Uzdod izpildīt darba burtnīcā 1.uzd. (24.lpp.) par skaņas avotiem.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties