Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:307779
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 20. gs. (1900. - 1999. g.)
2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Attēlu saraksts    4
  Tabulu saraksts    5
  Definīcijas un skaidrojumi    6
  Ievads    8
1.  Izglītojamo skolēnu skaita analīze vispārizglītojošajās skolās 1997/1998 – 2006/2007 mācību gados    10
1.1  Skolēnu īpatsvars    11
1.2  Dinamikas rādītāju analīze    12
1.3  Dinamikas rindas vidējo lielumu analīze    13
1.4  Rādītāju izlīdzināšanas metode    15
2.  Rēzeknes vidusskolu skolēnu skaita analīze 2007/2008 mācību gadā    19
2.1  Vidējo aritmētisko aprēķins    21
2.2  Mediānas aprēķins    23
2.3  Modas aprēķins    25
  Secinājumi    26
  Izmantotā literatūra    28
  Pielikums    29
Darba fragmentsAizvērt

Izglītība ir pats svarīgākais veiksmīgas dzīves, karjeras priekšnoteikums, kas spēj atvērt vēl nepieredzētus horizontus, piedāvā neierobežotas iespējas personības pilnveidei un dod stabilu pamatu turpmākajai attīstībai un darbībai. Lielākajai daļai no cilvēkiem izglītošanās sākas jau pirmsskolas izglītības iestādēs - bērnudārzos, tomēr ne visi tos apmeklē. Nākamais un obligātais izglītības solis ir sākumskola, kam seko pamatskola, kas arī mūsu valsī ir obligātās izglītības sastāvdaļa, tālāk pastāv vairākas iespējas kā papildināt savas zināšanas un prasmes. Pamatskolu beigušie var izvēlēties mācīties vidusskolā, profesionālās izglītības iestādēs, arodizglītības iestādēs vai arī uzsākt darba gaitas (skat. 1.att.).
Šajā darbā tiks analizēti vispārizglītojošo skolu izglītojamo dati. To analīze ir svarīga un spēj sniegt ieskatu, cik kopumā Latvijas skolās ir bijis skolēnu 10 gadu griezumā, cik daudz skolēnu ik gadu pabeidz skolu, kā arī vidusskolēnu skaitu Rēzeknes pilsētas vidusskolās un ģimnāzijās. Šie dati sniedz nelielu ieskatu kopējā izglītības sistēmā, kas tomēr nav mazsvarīgi, jo parāda vienas no svarīgākajām tendencēm, kas ir saistītas ar vispārīgo izglītību.
Darba temats. Vispārizglītojošo skolu izglītojamo statistiskā analīze.
Darba mērķis. Izpētīt izglītojamo skaita izmaiņas 10 gadu garumā un Rēzeknes pilsētas vidusskolu un ģimnāziju vidusskolēnu skaitu pa klašu grupām.
Darba uzdevumi.
1.Izpētīt pieejamos statistiskos datus grāmatās un internetā.
2.Izanalizēt pieejamo literatūru un interneta resursus.
3.Sastādīt nepieciešamo darbu izpildes plānu.
4.Analizēt savākto statistisko informāciju.
5.Jāveic savākto datu apkopošana, tabulu, diagrammu izveide, jāaprēķina nepieciešamie rādītāji.
6.Analizēt iegūtos datus un aprēķinus, aprakstīt tos, norādot galvenās sakarības un attīstības gaitu.
7.Izdarīt secinājumus, kas balstīti uz veikto darbu un iegūto sākuma un beigu informāciju un datiem.
Darba objekts. Vispārizglītojošo skolu izglītojamie.
Darba izmantotās metodes.
1.Literatūras, interneta resursu analīze.
2.Matemātiskās statistikas metodes.
3.Statistisko datu apstrāde un analīze.
4.Loģisku secinājumu izdarīšana.
Darba bāze. Latvijas Republikas Centrālās statistikas pārvaldes datu analizēšana, papildu materiāla izpēte sekmīgai darba veikšanai.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties