Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:299616
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  ANOTĀCIJA    2
  IEVADS    6
1.  UZŅĒMUMA VIDES ANALĪZE    7
1.1.  UZŅĒMUMA MIKRO VIDES ANALĪZE    7
1.1.1.  KLIENTI – TO VISPĀRĒJAIS RAKSTUROJUMS    7
1.1.2.  KONTAKTAUDITORIJAS    8
1.1.3.  PIEGĀDĀTĀJI    9
1.1.4.  TIRGUS UN KONKURENTU DARBĪBAS ANALĪZE    9
1.2.  UZŅĒMUMA MAKRO VIDES ANALĪZE    10
1.2.1.  FISKĀLĀ UN MONETĀRĀ POLITIKA    11
1.2.2.  CENU VEIDOŠANA    11
1.2.3.  UZŅĒMUMA RISKA ANALĪZE    12
  Visus analīzes rezultātus ir lietderīgi apkopot tā saucamajā SVID matricā (1.1. tab.), kurā visus uzņēmējdarbības (idejas, projekta) rezultātus ietekmējošos faktorus (1.2. tab.) iedala šādās grupās    12
2.  UZŅĒMĒJDARBĪBAS PAMATOJUMS    14
2.1.  SIA „ELEGANCE”    14
2.1.1.  UZŅĒMUMA APRAKSTS    14
2.1.2.  UZŅĒMUMA ATRAŠANĀS VIETAS PAMATOJUMS    15
2.1.3.  UZŅĒMUMA MĒRĶI    15
2.1.4.  UZŅĒMUMA VADĪBA UN PERSONĀLS    17
2.1.5.  KOMERCDARBĪBAS UZSĀKŠANAS NEPIECIEŠAMO LĪDZEKĻU APRĒĶINS UN PAMATOJUMS    19
2.1.6.  KREDĪTA ATMAKSĀŠANAS GRAFIKS    20
2.1.7.  UZŅĒMUMA PREČU UN PAKALPOJUMU VEIDI    21
2.1.8.  TEHNOLOĢIJAS,KURAS IZMANTOS UZŅĒMUMS    23
2.1.9.  PĀRDOŠANAS VEICINĀŠANAS METODES    23
2.5.  tabula    23
  Realizācijas apjoma un ieņēmumu plānošana    23
3.  ANKETAS INFORMĀCIJAS APKOPOŠANA    25
  SECINĀJUMI    34
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    35
  PIELIKUMI    36
Darba fragmentsAizvērt

Jebkurai firmai viens no svarīgākajiem uzdevumiem ir izstrādāt darbības stratēģiju un taktiku. Ikviens biznesa plāns, ideja, lai cik tā būtu kvalitatīvi izstrādāta, nevar garantēt panākumus uzņēmējdarbībā. Viennozīmīgi, jebkurš plāns ir jāprot arī īstenot.
Tajā ir jānorāda visi posmi, kuri ir nepieciešami – jārealizē uzņēmējdarbībā, realizēšanas kvalitāte, iespējamie šķēršļi un veidi kā tos „apiet”, resursi, laika aprēķini.
Kursa darba tēma ir „Kāzu salona SIA „Elegance” komercdarbības plānošana”.
Kursa darba mērķis ir izstrādāt biznesa plānu vienam gadam, lai pārbaudīt jauna uzņēmuma dzīvotspēju un izstrādāšanas gaitā peļņas ziņā iegūt vai nu pozitīvus vai arī negatīvus rezultātus. Negatīvā rezultātā gadījumā ir jānolemj, ko darīt: vai jāiegūst papildu informācija, jāmaina nosacījumi, parametri, vai jāatsakās no idejas īstenošanas.
Lai sasniegtu kursa darba mērķi ir izvirzīti sekojošie uzdevumi:
1.Savākt informāciju par uzņēmumu, tā stratēģiju un vadību;
2.Raksturot piedāvāto produktu vai pakalpojumu;
3.Sastādīt mārketinga plānu;
4.Novērtēt iespējamus riska momentus;
5.Sastādīt uzņēmuma finansu plānu.
Ka izziņu avotus darba autore izmantoja speciālo mācību literatūru un Latvijas Republikas nodokļu likumus.
Darbā ir izmantojamas sekojošas metodes:
lineāra metode, pamatlīdzekļu nolietojuma aprēķināšanai;
apgrozījuma izmaksu metode, peļņas/zaudējumu plānu sastādīšanai;
grafiskā metode;
bilances metode.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1343583
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties