Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:298123
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Zīmols ir arī vērtība, tas ir kā sava veida solījums, ka produkts vienmēr būs attiecīgajā līmenī, dos garantēto utt. Tas kalpo kā emocionāla sasaiste, kuras ietekmē attīstās lojalitāte – cilvēki tic, ka šis zīmols ir vislabākais un to arī apliecina ar savu darbību – pērkot un lietojot.
„Mūsdienās viss ir apgriezies kājām gaisā – zīmoli valda pār pasauli. Šodien mēs lielākoties uztveram izstrādājuma funkcionālās īpašības kā pašas par sevi saprotamas, un, tēlam paliekot zīmolu pamatā, tas vairs nav tikai šo zīmolu tēls – tas ir arī mūsu tēls.”1
Zīmols ir ienācis mūsu dzīvē jau kā neatņemama sastāvdaļa un bieži vien, ja tas mums ir tīkams, mēs vēlamies ar to identificēties. Piemēram, nēsājot Versace brillītes, smaržojoties ar Chanel vai rotājoties ar D&G jostiņu.
„Mūsdienu zīmolvedībā lielā mēra skar iesaisti un piesaisti, personiskās un individuālās piederības ārupvērstu un vizuālu demonstrāciju. Zīmolvedība ļauj mums definēt sevi lakoniskā kodā, kas apkārtējai pasaulei ir vienā mirklī uztverams. Diesel, Adidas un W viesnīcas – tas ir viens dzīves stils; Hermes, Ralph Lauren un Ritz – cits. Jūs varam jaukt un kombinēt, lai veidotu, izkoptu un izceltu savu patību, īpašo pašuztveri.”2…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1238673
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties