Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:296340
 
Vērtējums:
Publicēts: 01.08.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 22 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Annotation    5
  Aнотация    7
  Ievads    9
1.  Kvalitātes vadības sistēmas raksturojums    11
2.  SIA “VITANET” raksturojums    21
3.  Kvalitātes vadības sistēmas ieviešanas process SIA “VITANET”    23
3.1.  VITANET kvalitātes vadības sistēmas koncepcija    23
3.2.  VITANET kvalitātes vadības sistēmas ieviešanas plāns    24
3.3.  VITANET dokumentu vadības sistēma    25
3.4.  Personāla vadība un informācijas aprite    26
3.5.  SIA “VITANET” Kvalitātes vadības sistēmas modelis    27
3.6.  Vadības pārskats    29
4.  SIA “VITANET” kvalitātes vadības sistēmas novērtēšana    31
4.1.  Iekšējais kvalitātes audits    31
4.2.  Kvalitātes mērķi un procesu raksturotāji    32
4.3.  Kvalitātes pieraksti    50
4.4.  Korektīvās un preventīvās darbības    55
  Secinājumi un priekšlikumi    74
  Izmantotās literatūras saraksts    76
  PIELIKUMI    78
Darba fragmentsAizvērt

1. Kvalitātes vadības sistēmas raksturojums
Kvalitāte ir produkta, sistēmas vai procesa īpašību kopuma spēja apmierināt un pārspēt klienta un citu ieinteresēto pušu prasības.
Kvalitāte ir izmērāma, jo kvalitāti raksturojošās īpašības (kritēriji) jau iepriekš tiek noteiktas.
Kvalitātes vadības sistēma (turpmāk tekstā – KVS) ir uzņēmuma vadības sistēma, kas dod iespēju plānot, vadīt un kontrolēt uzņēmumā veiktās darbības. Tā tiek ieviesta, pārskatīta un uzlabota, lai pēc iespējas veiksmīgāk un kvalitatīvāk apmierinātu klientu vēlmes un vajadzības.
ISO kvalitātes vadības sistēmas standarti šobrīd ir apkopoti šādos saskaņotos standartos:
LVS EN ISO 9000:2000 – Kvalitātes vadības sistēmas. Pamatprincipi un vārdnīca - apraksta KVS pamatprincipus un ietver lietoto terminu skaidrojumu;
LVS EN ISO 9001:2000 – Kvalitātes vadības sistēmas. Prasības - nosaka prasības KVS, jo organizācijai nepieciešams demonstrēt savu spēju nodrošināt produktus, kuri atbilst klientu un piemērojamām regulējošām prasībām un mērķēti uz klientu apmierinātības sasniegšanu;
LVS EN ISO 9004:2000 – Kvalitātes vadības sistēmas. Ieteikumi darbības pilnveidošanai - norāda vadlīnijas KVS efektivitātes palielināšanai un tā mērķis ir panākt organizācijas darbības uzlabošanu un klientu un citu ieinteresēto pušu apmierinātību;
LVS EN ISO 10011-1:1990, 10011-2:1991, 10011-3:1991 – Kvalitātes sistēmu auditēšanas norādījumi, kurus drīzumā aizstās ISO 19011, kas norāda vadlīnijas kvalitātes un vides vadības sistēmu auditēšanai (šobrīd vēl atrodas izstrādes un saskaņošanas procesā).…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −42,96 €
Materiālu komplekts Nr. 1316591
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties