Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:289335
 
Vērtējums:
Publicēts: 09.06.2006.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Conducting business via the internet continues to expand at an extremely rapid proportion. In fact, e-commerce is growing at a phenomenal rate. According to Forrester Research "17 million households shopped online by the end of 1999, spending an average of $1,167 per household. By 2004, that number is expected to grow to 49 million households spending an average of $3,738 each (cited by the Institute for Policy Information, n.d.). The internet business owner needs to be able to determine the best and most effective manner to reach desired customers. To do so, requires that the business establish to whom it is selling to. Different marketing strategies are utilized for different target markets. For instance will it sell directly to consumers or to other businesses. The business will also need to establish the most efficient and effective means to promote itself in a virtual environment.
E-business may be established between Business to Consumer or B2C and refers to the buying and selling of products and services online.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1303390
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties