Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:283560
 
Vērtējums:
Publicēts: 27.08.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Motivācijas teorijas    4
1.1.  Satūra motivēšanas teorijas    4
1.1.1.  A. Maslova vajadzību hierarhija    4
1.1.2.  K. Alderfera ERG teorija    5
1.1.3.  F. Hercberga divfaktoru teorija    6
1.1.4.  D. Makklelanda „pieredzes-vajadzību” teorija    7
1.2.  Norises motivēšanas teorijas    8
1.2.1.  Gaidu motivēšanas teorija    8
1.2.2.  Taisnīguma motivēšanas teorija    9
1.2.3.  Portera un Lourela modelis    9
1.3.  Stimulējošās motivēšanas teorijas    10
2.  Motivācijas prakse Latvijas uzņēmumos    12
3.  Uzņēmuma īss aprakss    13
4.  Nozares raksturojums    16
5.  Uzņēmuma SVID analīze    18
6.  Uzņēmuma iekšējā vide    21
6.1.  Uzņēmuma misija    21
6.2.  Izmantotās tehnoloģijas    22
6.3.  Uzņēmuma struktūra    22
6.4.  Darbinieki    23
6.4.1.  Darbinieku atlase    23
6.4.2.  Darbinieku vidējā alga    24
6.5.  Uzņēmuma kultūra    24
7.  Līdzšinējā motivācijas prakse uzņēmumā    26
8.  Pētījumu metodoloģija    28
9.  Pētījumu rezultātu apraksts    29
10.  Motivācijas uzlabošanas projekts    34
10.1.  Pasākumi, lai uzlabotu motivāciju    34
10.2.  Nepieciešamie resursi    36
11.  Veikto pasākumu realizācijas kontrole    38
11.1.  Kā rīkoties, ja rezultāts netika sasniegts?    38
  Secinājumi un priekšlikumi    39
  Literatūra    41
  Pielikums    42
Darba fragmentsAizvērt

Stimulējošās motivēšanas teorija izskaidro atalgojuma un soda lomu cilvēku pašreizējā un nākotnes rīcība. Pēc šīs teorijas cilvēku rīcība ir iepriekšējāš pieredzes rezultāts.
Motivēšana sākas no stimuliem, kas saistīti ar personīgiem un ārējiem faktoriem. Piemēram, darbinieks nolēmis darboties intensīvāk, lai palielinātu savu atalgojumu. Taču reālā darbinieku rīcība atkarīga no iepriekšējiem secinājumiem un pieredzes
Pēc stimulējošās motivēšanas teorijas cilvēku rīcība ir iepriekšējās pieredzes atziņu rezultāts. Citiem vārdiem, ja iepriekš par attiecīgu rīcību bija labs atalgojums, tad darbinieks labprāt to atkārtotu un rīkotos tāpat arī turpmāk un otrādi, ja bija samērā mazs atalgojums vai sods, tad viņš negribēs šo situāciju atkārtot nākotnē. Līdz ar to stimulējošās teorijas piekritēji uzskata, ka darbiniekus var motivēt tikai ar īpaši lietotām atalgojuma (soda) metodēm.

Organizācijā jābūt četrām stimulēšanas metodēm:
o pozitīvās – atalgojuma palielināšana par efektīvu, prasībām atbilstošāku izpildīto darbu;
o izvairīšanās – izvairīšana no sodīšanas par ne visai atbilstošu darbinieku rīcību, pozitīvās rīcības stimulēšanai nākotnē;
o sodīšanas – soda noteikšana darbinieka nepariezasrīcības gadījumā, rīcības uzlabošanai nākotnē;
o izzūšanas – nepareizas darbinieka rīcības ignorēšana, lai tādā rīcība uzņēmumā vispār izzustu.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1324876
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties