Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:282946
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Personāla vadības funkcijas, mērķi, uzdevumi   
2.  Personāla vadītāja kompetence un lomas organizācijā   
3.  Personāla vadības vēsture   
4.  Amatu apraksti   
5.  Personāla atlases veidi   
6.  Personāla atlases procesa norise/secība   
7.  Jaunā darbinieka integrācija, jaunā darbinieka veiksmīgas integrācijas metodes   
8.  Testi un lomu spēles personāla atlasē, to priekšrocības un trūkumi   
9.  Stereotipi un kļūdas intervijas laikā   
10.  Nepieciešamie dokumenti pieņemot darbā darbinieku   
11.  Iekšējā un ārējā atlase, plusi un mīnusi   
12.  Darba sludinājums un tā prasības   
13.  Nemonetārais atalgojums   
14.  Svarīgākās motivācijas teorijas un koncepcijas   
15.  Personāla motivēšana un atalgojuma sistēmas veidošana   
16.  Personāla novērtēšanas veidi   
17.  Personāla novērtēšanas metodes   
18.  Vispārīga darba izpildes novērtēšanas procesa shēma   
19.  Karjera, tās plānošana, karjeras veidi organizācijā   
20.  Karjeras saistība ar darbinieku vecumu un personību   
21.  Personāla apmācība un attīstība   
22.  Personāla apmācības veidi un izvēle   
23.  Mācību procesa organizēšana, koordinēšana un kontrole   
24.  Kompetences un to veidi   
Darba fragmentsAizvērt

1.Personāla vadības funkcijas, mērķi, uzdevumi
Galvenās personāla vadības funkcijas ir:
Plānošana – veikt budžeta un personāla resursu plānošanu, sadalīt uzdevumus, pienākumus un atbildību starp darbiniekiem, formulējot darbu aprakstus;
Darbinieku meklēšana un atlase – atrast nepieciešamos darbiniekus, organizēt personāla izvēli, kā nepārtrauktu procesu, kas pamatojas uz nākotnes vajadzību prognozi;
Izglītošana un kvalifikācijas paaugstināšana – orientēt, mācīt, motivēt, novērtēt darbiniekus, lai uzlabotu viņu zināšanas, iemaņas un spējas.
Jebkuras organizācijas kopējais plāns ir par pamatu ilgtermiņa mērķiem un to sasniegšanas politikai. Personāla vadītājiem ir 3 plašas atbildības sfēras: 1) personāla vadītāja atbildība par viņa padotajiem; 2) personāla vadītājs risina konfliktus, kuri var pastāvēt starp viņa kā organizācijas vadības pārstāvja uzskatiem un viņa īpašajām attiecībām ar darbaspēku kopumā un ar atsevišķiem darbiniekiem; 3) attiecības ar citu līmeņu vadītājiem, personāla vadītājs dara visu, lai uzlabotu personāla vadīšanas kvalitāti.

Personāla vadības galvenie uzdevumi:
Personāla pieprasījuma plānošana – noskaidrot cik daudz jaunu darbinieku nākotnē būs nepieciešami dažādiem darbiem atsevišķās jomās;
Personāla meklēšana – balstoties uz pieprasījumu, atrast darbiniekus no organizācijas vai pieņemt darbā jaunus darbiniekus;
Personāla izvietošana – kopā ar nodaļas vadītāju plānot darbinieku izvietojumu atbilstoši piemērotībai un darba izvirzītajām prasībām;
Darba algas noteikšana – darbiniekus atalgot atbilstoši prasībām un sasniegumiem. Tos konsultēt darba algas jautājumos.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −10,70 €
Materiālu komplekts Nr. 1233896
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties