Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
11,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:277875
 
Vērtējums:
Publicēts: 06.03.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
  Kopsavilkums    5
2.  Pakalpojumu raksturojums, ražošanas procesa apraksts    8
2.1.  Piedāvājuma apraksts    8
2.2.  Uzņēmuma projektēšana    8
2.3.  Uzņēmuma telpu platības aprēķināšana    8
2.4.  Uzņēmuma apmeklētāju skaita aprēķināšana    8
2.5.  Uzņēmuma interjera un iekārtojuma izvietojums    9
2.6.  Kvalitātes kontroles pasākumi    9
3.  Uzņēmuma menedžmenta apraksts    11
3.1.  Uzņēmuma organizatoriskās struktūras izveidošana    11
3.2.  Uzņēmuma darbiniekiem izvirzāmo prasmju, iemaņu un spēju noteikšana, atlases principu izstrāde, darba režīms    11
3.3.  Darbinieku veicamo pienākumu apraksts    11
4.  Tirgus analīze un mārketinga darbību apraksts    13
4.1.  Patērētāju analīzes veikšana    13
4.2.  Konkurentu analīze    14
4.3.  Cenas noteikšana metožu un politikas    16
4.4.  Pārdošanas veicināšanas un virzīšanas pasākumi    16
4.5.  Reklāmas gada plānas    16
4.6.  Uzņēmuma logo    17
4.7.  Plānotā uzņēmuma SVID analīze un darbības stratēģiju noteikšana    18
5.  Riska faktoru analīze    20
6.  Finanšu plāns un darbības rezultātu analīze    21
6.1.  Uzņēmuma izmaksu aprēķins    21
6.2.  Uzņēmuma realizācijas ieņēmumi    21
6.3.  Uzņēmuma izmaksu aprēķināšana    21
6.3.1.  Pamatlīdzekļu nolietojuma aprēķins    21
6.3.2.  Darbinieku darba algas aprēķins    23
6.3.3.  Ražošanas un pārējās izmaksas    23
6.4.  Uzņēmuma plānotas peļņas vai zaudējuma aprēķināšana    24
6.5.  Naudas plūsmas pārskata izveide    24
6.6.  Uzņēmuma plānotā bilance    25
6.7.  uzņēmuma saimnieciskās darbības rezultātu analīze    26
  Izmantotā literatūra    28
  Pielikums    29
Darba fragmentsAizvērt

1.3.Uzņēmuma misija un galveno mērķu izstrāde
SIA „Cake Queen” ir jauna, apņēmības pilna, maza omulīga konditoreja. Kas savas iemaņas tikai attīsta un analizē. Konditorejas attīstība ir paredzēta tikai Latvijas teritorijā. Uz vietas ceptas smalkmaizītes konditorejai piešķir savu gaismu un atmosfēru. Konditorejā strādā tikai divi cilvēki, viens gatavo smalkmaizītes, bet otrs apkalpo klientus, tā ir māksla cept ar mīlestību. Ražošanas procesu un metodes katrs klients var redzēt pats uz vietas, baudot karstās smalkmaizītes, kas tiek gatavotas pēc visparastākajām tehnoloģijām.
Misija ir, lai klienti tiktu apmierināti ar svaigām konditorejas smalkmaizītēm. Lai klienti ēstu ar baudu un dzirdētu ar smaidu. Dzirdēt kā, tavā priekšā tiek gatavotas smalkmaizītes ir fantastiski, tas rosina apetīti. Izjust kā, mutē kūst un kraukšķ smalkmaizītes.
Konditorejas vīzija ir sniegt klientiem augstāko kvalitāti par pieļaujami zemāko cenu. Protams arī zīmola stabilitāti, klientu atpazīstamību. Stratēģiskais mērķis ir attīstīties, atverot „Cake Queen” konditoreju katrā Latvijas reģionā. Konditorejas attīstīšanos, ir izstrādāt taktiskos mērķus, kas ir divu gadu laikā atvērt Latgales, Zemgales, Vidzemes, Kurzemes reģionos SIA „Cake Queen” konditorejas. Operatīvais mērķis, ir katrā reģionā pieņemt specializētus darbiniekus, izplānot izdevīgāko reālo, atrašanās vietu un iekarot tirgus daļu.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties