Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:275309
 
Vērtējums:
Publicēts: 16.05.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Pagaidām skolās lielākā daļa bērnu ir globāli domājoši, bet skolotāji (65%) analītiski domājoši un tādēļ bērniem ir grūti apgūt vielu un saprast skolotājus. Zēni un meitenes būtu jāmāca atšķirīgi. Šobrīd skolās cieš zēni, jo pasniedzot mācāmo vielu tiek pielietots analītiskais domāšanas veids. Apmēram 85% vājo skolēnu nevar sekmīgi mācīties, jo nav analītiski domājoši. Varbūt tāpēc bieži vien izceļas konflikti starp skolēniem un skolotāju. Ideāli jau būtu, ja skolotājs prastu strādāt ar šiem abiem domāšanu veidiem, bet tas ir grūti realizējams, jo skolotājam nepietiek laika tam. Ja mācību process būtu organizēts tā, lai harmoniski nodarbinātu abas smadzeņu puslodes, mācīšanās kļūtu par patīkamu procesu, kur aktivitāte nomainītu relaksētu stāvokli, nebūtu pārslodzes, spriedzes, agresivitātes.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties