Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:270778
 
Vērtējums:
Publicēts: 29.11.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 24 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Saīsinājumu saraksts    3
  IEVADS    4
1.  Noieta mārketinga elementu raksturojums, to izpēte un attīstīšana    6
1.1.  Produkts    9
1.2.  Cenu veidošana    9
1.3.  Sadales kanāli    12
1.4.  Virzīšana tirgū    13
1.5.  Cilvēka faktors    14
2.  SIA „Latvija Statoil” noieta mārketinga elementi    16
2.1.  Statoil uzņēmuma vēsture    16
2.2.  SIA „Latvija Statoil” preču un pakalpojumu grupu raksturojums    19
2.3.  Tirgzinības process SIA „Latvija Statoil”    23
2.4.  Cenu politikas analīze SIA „Latvija Statoil”    26
2.5.  Sadale SIA „Latvija Statoil”    27
2.6.  Cilvēka faktors SIA”Latvija Statoil”    28
2.7.  SIA „Latvija Statoil” reklāmas veidi    29
  Secinājumi un priekšlikumi    34
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    37
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Šīs uzņēmums skar daudzus iedzīvotājus un uzņēmumus, jo tas ir viens no pazīstamākiem DUS, kas piedāvā augstākās kvalitātes degvielu un servisa pakalpojumus, kā arī ir līderis ātro uzkodu, kārsto dzērienu un ērtās iepirkšanās veikalu segmentā. Dati tika apsekoti pašā uzņēmumā, kur bija izpētīti uzņēmuma noteikumi, kā arī izmantoti interneta resursi un veikti dati arī no grāmatām. Ar šo pētījumu tika noskaidrots, ka uzņēmumam ir spēcīga noieta mārketinga daļa un uzņēmums ir cieši saaudzis ar reklāmu.

Secinājumi:
1. Mārketinga mērķis ir iesaistīt klientus produktu izveidē, veidojot ilgtermiņa sadarbību.
2. Mārketings veidojas no piecu savstarpēji saistītu elementu sistēmas un to darbības atspoguļošanas. Šie pieci elementi ir: cena, prece, cilvēks, vieta, virzīšana tirgu. Visus šos elementus izmanto, lai sasniegtu uzņēmuma mārketinga mērķus.
3. Tirgzinības kompleksa elementu izcelšana sākas jau 1948. gadā un šo teoriju izvirzīja Džeims Kalintons, kas piedāvāja apvienot šos elementus 4P (product, price, place, promotion).
4. Visi tirgzinības kompleksa elementi ir katra uzņēmuma darbība gan cena, gan prece un pārējie elementi, un tos ir nepieciešams pētīt, lai izdzīvotu tirgū un pārvārētu konkurentus.
5. Produkts var apmierināt cilvēka vajadzības un vēlmes un tiek piedāvāts tirgū ar mērķi saistīt cilvēku uzmanību, aicinot to iegādāties un lietot. Produkti var būt: fiziski objekti jeb preces, pakalpojumi, idejas, cilvēki, vietas, organizācijas.
6. Cena ir svarīgs konkurences līdzeklis. Bieži vien tirgotāji var izmantot cenu kā vienīgo faktoru konkurences cīņā.
7. Sadales kanāls sastāv no cilvēkiem un firmām, kas iesaistīti preces īpašuma tiesību nodošanas procesā no ražotāja līdz galējam patērētājam. Pieņemot lēmumu par kanāla izveidi, jāpieņem četri apakšlēmumi: sadales stratēģijas noteikšana, sadales kanāla veida izvēlē, sadales kanālu izvērtēšana,sadales partneru izvēlē.
8. Virzīšana tirgū sastāv no četriem veidiem: reklāma, propaganda, pārdošana jeb noieta veicināšana un tiešā pārdošana.
9. Mārketings pats par sevi nevar eksistēt. Svarīgākais elements ir pircēji, klienti un interesenti.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties