Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:267604
 
Vērtējums:
Publicēts: 03.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga komunikāciju sistēma, tās funkcionēšana. Preču virzīšanas metodes, to komunikatīvie aspekti.
Komunikācija ir process, kura rezultātā ir jāpanāk viennozīmīga komunikācijas ziņojuma uztvere un tā ir virzīta uz noteiktiem subjektiem . Tā ietver informāciju, mērķu sasniegšanu, izturēšanos, sociālos procesus, vārdus, žestus, zīmes, pašatdevi. Tā ir informācijas divpusēja apmaiņa, kura nodrošina savstarpēju saprašanos. Komunikācija plašākā nozīmē ir informācijas apmaiņa starp indivīdiem. Savukārt, no mārketinga viedokļa komunikācija ir: darbību komplekss, ar kuru organizācija īsteno vērtības formu maiņu starp sevi un saviem patērētājiem.
Mārketinga komunikāciju sistēma ir vienota, daudzkanālu, sinhronizēta komunikācija, kas apvieno četru dažādus preces virzīšanas virzienus – reklāmu, preču realizācijas stimulēšanu, sabiedriskās saskares un personisko apkalpošanu1. Tā orientēta uz divpusēju attiecību veidošanu ar mērķa auditoriju.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1134593
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties