Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:266894
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Lēmums par mērķtirgu. Problēma atlasīt un noteikt mērķtirgu mazumtirgotājam ir tikpat aktuāla, kā preču ražotājam. Segmentēšanas principi un metodes kopumā derīgi arī mazumtirdzniecībai. Taču ir jāņem vērā šīs nozares īpatnības, kas saistītas ar tiešiem kontaktiem ar pircējiem. Mazumtirdzniecības tirgotājam ir regulāri jāpēta mērķtirgus, lai apmierināt savu patērētāju vajadzības.
Lēmums par sortimentu un kvalitāti kļūst par galveno faktoru konkurentu cīņā starp mazumtirdzniecības uzņēmumiem. Līdz ar to mazumtirgotājam ir jāpieņem lēmums par sortimentu, pamatojoties uz kopējiem principiem, atšķirībām savā nozarē un izvēlējiem mērķtirgiem.
Lēmums par servisu. Mazumtirgotājam, ņemot vērā savas iespējas, konkurences apstākļus un patērētāju vajadzības, ir jāizlemj par kompleksiem pakalpojumiem. Visus pakalpojumus mazumtirdzniecībā var dalīt pirmspārdošanas, pēcpārdošanas un papildus pakalpojumos.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1232619
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties