Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
7,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:266336
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 23 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  Uzņēmuma un nozares vispārīgs raksturojums    5
1.1.  Uzņēmuma nosaukums    5
1.2.  Uzņēmējdarbības forma    5
1.3.  Uzņēmējdarbības veidi    5
1.4.  Darbaspēka raksturojums    6
1.5.  Uzņēmuma vēsture    6
1.6.  Nozare, kurā darbojas uzņēmums, uzņēmuma vieta nozare    7
1.7.  Uzņēmuma darbība ārējos tirgos    8
2.  Uzņēmuma darbības un vadīšanas procesu izpēte, analīze un novērtēšana    10
2.1.  Uzņēmuma iekšējā vide un tas elementi    10
2.1.1.  A/s “Dzintars” mērķi    10
2.1.2.  A/s “Dzintars” struktūra    11
2.1.3.  A/s “ Dzintars” tehnoloģijas    13
2.1.4.  A/s “Dzintars” darba organizācijas kultūra    14
2.2.  SVID analīze    15
2.3.  Uzņēmuma arējā vide, to tieši un netieši ietekmējošie faktori    18
2.3.1.  Patērētāji    21
2.3.2.  Starpnieki    21
2.3.3.  Piegādātāji    22
2.3.4.  Likumdošana    23
2.3.6.  Konkurenti    23
2.3.7.  Ekonomiskā vide    26
2.2.8.  Valsts nodokļu politika    27
2.3.9.  Sociālkulturālās attiecības    27
2.3.10.  Valsts politika    28
2.3.11.  Zinātnes un tehnikas progress    29
2.4.  Komercdarbības ētika uzņēmumā, ētiskais vadības stils    29
2.4.1.  Ētikas kodekss    29
2.4.2.  Ētikas vadības stils    30
2.5.  Uzņēmuma lielums, priekšrocības un trūkumi    30
2.6.  Lietvedības organizācija, dokumentācija    31
2.7.  Uzņēmuma iekšējais Internet tikls, uzņēmuma Web lapa    32
2.8.  Uzņēmuma izmantojamo datu bāzu izpēte    32
2.9.  Uzņēmuma produkcija, produktu dzīves cikls    33
2.9.1.  A/s “Dzintars” produkcijas piedāvājums    33
2.9.3.  Uzņēmuma jaunās preces attīstīšanas process    36
2.9.4.  Preču dzīves cikls    37
2.9.5.  Produktu izstrādāšana    38
2.9.6.  Produktu testēšana    39
2.9.7.  Produktu ražošana    40
2.10.  Plānošanas procesa raksturojums un organizācija    40
2.11.  Uzņēmuma zīmols    40
2.12.  Uzņēmuma mārketings    41
2.13.  Uzņēmuma produktu pārdošanās metodes    43
2.14.  Uzņēmuma cenu veidošanas metodes    44
2.16.  Uzņēmējdarbibas riski    45
2.17.  Uzņēmuma darba aizsardzības sistēmas izpēte un analīze    46
2.17.1.  Kvalitāte un vide    47
2.17.2.  Kvalitātes politika    47
2.17.3.  Politika un vide    47
3.  Finanšu, grāmatvedības uzskaites un nodokļu izpēte, analīze    49
3.1.  Uzņēmuma sadarbība ar finanšu institūcijām    49
3.2.  Grāmatvedības politika    49
3.3.  Uzņēmuma nodokļi    49
3.4.  Uzņēmuma gada pārskats    50
  Secinājumi    53
  Priekšlikumi a/s “Dzintars”    54
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    55
Darba fragmentsAizvērt

Ievads

Savu mācību praksi, saskaņā ar Banku Augstskolas prakses programmas noteikumiem, šovasar veicu uzņēmumā a/s ”Dzintars”.
A/s “Dzintars” ir lielākais biokosmētikas un parfimērijas ražotājs Baltijā ar 153 gadus ilgu pieredzi šajā jomā un vairāk nekā 600 darbiniekiem. Lielākie a/s “Dzintars” akcionāri ir uzņēmuma darbinieki, kā arī Šveices kompānija “IKI”.
“Dzintars” parfimērijas un kosmētikas produktus mēdz uzskatīt par nostalģijas preci, jo šis ir viens no retajiem uzņēmumiem Latvijā, kam izdevies saglabāt sava kādreiz visā padomju republiku saimē atzītā zīmola spožumu . Uzņēmumā pavadītais laiks ir bijis vērtīgs, patīkams un aizraujošs. A/s “ Dzintars” patīkamā un draudzīgā vide kalpotu par piemēru ikvienam uzņēmumam.
Galvenais prakses mērķis bija izpētīt, izanalizēt un apkopot “Dzintars” uzņēmejdarbibas vides būtību un tās dažādos elementus, un no uzņēmumā novērotās un gūtās pieredzes un informācijas izstradāt prakses atskaiti.
Lai sasniegto galveno mērķi tika izvirzīti šādi uzdevumi:
• Izvērtēt un apkopot par uzņēmumu iegūto informāciju;
• Aprakstīt jautājumus, kas nepieciešami prakses atskaitei;
• Izdarīt secinājumus un priekšlikumus.
Prakses atskaite sastāv no 3 galvenajām daļām:
1. Uzņēmuma vispārīgs raksturojums, kurā iekļauta vispārīga informācija par uzņēmumu, tās nosaukums, īsa vēsture, uzņēmējdarbības forma, veidi un darbaspēka apraksts.
2. Uzņēmuma darbība, kurā iekļauta informācija par uzņēmuma iekšējo un ārējo vidi, dokumentu kustību uzņēmumā, tehnoloģiskajām tendencēm, ētikas kodeksu, plānošanas procesu, uzņēmuma līdzekļiem, iekšējās un ārējās finansēšanas avotiem, mārketinga aktivitātēm, cenu veidošanu, uzņēmējdarbības riskiem un perspektīvēm.
3. Finanšu, grāmatvedības uzskaites un nodokļi, kurā iekļauta informācija par uzņēmuma sadarbību ar finanšu institūcijām, grāmatvedības politiku, dokumentiem, nodokļiem un gada pārskatiem un atskaitēm.

1.2. Uzņēmējdarbības forma
A/s „Dzintars” ir slēgta tipa akciju sabiedrība, lielākās akciju paketes turētāji ir tā darbinieki. 60% uzņēmuma akciju pieder strādājošajiem, bet 40% - Šveices firmai IKI un Dānijas firmai Vivaldi. Tas nozīmē, ka akciju vērtība ceļas un palielinās arī uzņēmuma reitings, kā arī tajā tiek investēti lielāki līdzekļi. Uzņēmums ir lielo nodokļu maksātāju statusā (PVN, sociālās apdrošināšanas iemaksas, gan darba devēja, gan darba ņēmēja, uzņēmuma ienākuma nodoklis, u.c.). Uzņēmums darbojas saskaņā ar LR likumiem (Darba likumu un Latvijas civillikumu).
• Akciju pamatkapitāls: Ls 2 008 965.
• Aktīvu vērtība: 6,354 miljoni latu
• Nodarbināti: 750
• Veikalu tīkls Latvijā: aptuveni 50 veikali

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties