Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:265802
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.01.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 23 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Teorētiskā daļa    5
1.1.  Kalendāra attīstība un uzbūve cauri gadsimtiem    5
1.1.1.  Kalendāra attīstība Latvijā    6
1.2.  Kalendārs kā reklāma par Starptautiskās praktiskās psiholoģijas augstskolu    12
1.2.1.  Reklāma, reklāmas uzdevumi    12
1.2.2.  Prezentreklāma    14
1.3.  Kalendāra salikuma dizaina pamatprincipi    16
1.3.1.  Kompozīcija    16
1.3.2.  Forma    18
1.3.3.  Krāsa    25
1.3.4.  Punkts, līnija    33
1.3.5.  Skaitļu simboli, simboli, zīmes    39
1.3.6.  Burti, teksts, teksta kārtošana    48
1.3.7.  Fotogrāfija    54
1.4.  Drukas tehnoloģiskās iespējas    59
1.5.  Papīrs    65
1.6.  Iesiešanas veidi    68
2.  Empīriskā daļa    70
2.1.  Divu kalendāru salīdzinošā analīze    70
2.2.  Starptautiskās praktiskās psiholoģijas augstskolas raksturojums    73
3.  Praktiskā darba daļa    76
3.1.  Praktiskā darba apraksts, skiču izveide    76
  SLĒDZIENS PAR DARBU    82
  LITERATŪRAS SARAKSTS    84
Darba fragmentsAizvērt

SLĒDZIENS PAR DARBU
Mūsdienās kalendārs rada lietišķu gaisotni darba kabinetā, ienes emocionālu akcentu interjerā; tas mēdz mājot auto salonā, kabatas portfelī, rokas somiņā, pie sienas, uz rakstāmgalda, it visur, kur uzturas cilvēks. Kalendārs kļuvis par neatņemamu dzīves sastāvdaļu.
Reklāma ir informācijas līdzeklis, lai piesaistītu uzmanību, izraisītu interesi, padarītu kaut ko populāru. Reklāmai tiek izmantota prese, kino, televīzija, radio, vitrīnas, plakāti, izkārtnes, preču iesaiņojums, preču un firmas zīmes.
Reklāma ir materiāls, kura pamatmērķis ir pārliecināt vai rosināt cilvēkus patērēt noteiktu produktu, pakalpojumu, popularizēt kādu ideju vai indivīdu. Parasti reklāmas mērķis ir radīt pieprasījumu; citi mērķi var būt tēla uzlabošana, informācijas sniegšana par produktu utt.
Pēc likuma "reklāmai jābūt likumīgai, patiesai un objektīvai, tā veidojama saskaņā ar godprātīgu reklāmas praksi", tā "nedrīkst mazināt sabiedrības uzticēšanos reklāmai, un tai jāatbilst godīgas konkurences principiem", un tajā "atļauts iekļaut tikai tādus paziņojumus vai vizuālos attēlus, kas nepārkāpj ētikas, humānisma, morāles, tikumības un pieklājības normas".
Reklāmas pamatprincipi ir:
• reklāmai jāspēj saistīt patērētāja uzmanību;
• tai jāspēj radīt un noturēt patērētāja interese par produktu;
• patērētājam šī jātiecas piepildīt vēlmi iegūt produktu vai rīkoties kā citādi atbilstoši reklāmdevēja nolūkiem.
Reklāmai jābūt:
• vienkāršai (lai patērētājs to spētu bez pūlēm saprast),
• oriģinālai (lai tā saistītu patērētāja uzmanību daudzu citu vidū),
• pievilcīgai (ar skaistumu, humoru, patērētājam tuvām izjūtām, uzskatāmu pamatojumu produkta kvalitātei),
• realizētai piemērotā vietā un laikā,
• atkārtotai.
Reklāmai jāizceļas uz konkurentu fona un jārosina patērētājs uz noteiktu rīcību.
Reprezentatīvā reklāma, izmantojot reprezentatīvos materiālus, darbojas kā pašreklāma un ir kā papildus piesaistes objekts gan patstāvīgajiem gan topošajiem klientiem – studentiem.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties