Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:265579
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga speciālistiem jānodarbojas ar pētījumiem, lai uzzinātu, kur meklēt pircējus savai produkcijai, izlemt kā var reklamēties un kāda reklāma būtu efektīvākā, jāanalizē kā cena un atlaides ietekmē pārdošanas apjomus, jāizdomā kā pārliecināt cilvēkus izvēlēties tieši šo preci no visa lielā preču klāsta un kā pārliecināt klientu veikt atkārtotu pirkumu, veidojot attiecības ar klientiem, lai viņus padarītu par pastāvīgajiem pircējiem.
Mārketinga speciālista uzdevums labāk izprast patērētāju, lai gūtu panākumus mārketingā, jāiepazīst savi klienti - ne tikai to pirkumu un patēriņa ieradumi, bet arī to attieksme pret produktu kategorijām, zīmolu (kā saviem, tā konkurentu). Pat vairāk - ir nepieciešams pārzināt viņu ikdienas dzīves veidu un to, kādi sociāli, morāli, fiziski un garīgi apstākļi to ietekmē. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties