Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:264694
 
Vērtējums:
Publicēts: 29.01.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 23 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    6
1.  BIZNESA PROSECU REINŽENIERINGU TEORĒTISKIE ASPEKTI. UZŅĒMUMA VĒRTĪBAS VADĪŠANAS TEORĒTISKIE PAMAT    8
1.1.  Biznesa procesu reinženieringa jēdziens un būtība    8
1.2.  Jēdziens un faktori, kuri ietekmē uzņēmuma tirgus vērtību    12
1.3.  Galvenie pieejas veidi uzņēmuma vērtības noteikšanai    14
1.4.  Komercs un vispārcilvēciskā „gudvila” vērtība    16
2.1.  AAS “BALVA” misija    18
2.2.  AAS „BALVA” darbības sfēra    18
2.3.  AAS „BALVA” konkurentu analīze    22
2.4.  AAS „BALVA” SWOT-analīze    26
2.5.  Eksistējošā AAS „BALVA” štatu organizatoriskā struktūra    28
2.6.  AAS „BALVA” biznesa procesu apraksts    29
3.1.  Piedāvājumi KO un KĀ mainīt AAS ”BALVA”    34
3.2.  AAS „BALVA” jaunas štatu organizatoriskās struktūras izveides piedāvājums    36
3.3.  AAS „BALVA” tirgus vērtība pirms biznesa procesu reinženieringa veikšanas    37
3.4.  AAS „BALVA” tirgus vērtība pēc biznesa procesu reinženieringa veikšanas    38
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    41
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN CITI INFORMĀCIJAS AVOTI    43
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Veikt biznesa procesu reinžinieringu procesus nav apdrošināšanas kompānijas pašmērķis. Reorganizācija notiek noteiktā kompānijas attīstības posmā, kad priekš tā rodās noteikti kvantitātes un kvalitātes priekšnoteikumi.
Reinžinierings apdrošināšanas organizācijas darbībā ir ļoti grūts un sarežģīts kardinālu izmaiņu process. Tomēr tā ir adekvāta reakcija uz izmaiņām biznesa vadīšanas iekšējos slāņos un ir virzīts uz klientu pakalpošanas kvalitātes uzlabošanos, kas noved pie pārdoto apjomu palielināšanos un līdz ar to tiek paaugstināta apdrošināšanas kompānijas tirgus vērtība.
Reinžinierings maina ne tikai iekšējo, bet arī ārējo kompānijas tēlu. Klientu acīs reinžinierēta apdrošināšanas kompānija izskatās kā lokana struktūra, kas ļauj tehnoloģiski apmierināt augošās klientu prasības, kas gala rezultātā izrādās kā noteicošais arguments tās vai citas apdrošināšanas kompānijas izvēlē.
Pēc biznesa procesu reinžinieringa veikšanas var secināt, ka:
1. pēc jaunu apdrošināšanas produktu ieviešanas un viņu tarifu sabalansēšanas – ir iespēja piesaistīt jaunus klientus..
2. pateicoties mārketinga nodaļas paplašināšanas – lielākas iespējas apdrošināšanas tirgū, jauna produkta un reklāmas attīstība.
3. Pēc zaudējumu nesošu filiāļu nodaļu un pārdošanas punktu samazināšanas – samazinās īres un komunālie maksājumi, apdrošināšanas pārdevēji tiek pārkvalificēti par apdrošināšanas aģentiem, attiecīgi parādās jauna iespēja pārmānīt jaunus klientus uz savu pusi.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1337046
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties