Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:260960
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.08.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Abas teorijas ir pretrunā viena otrai, jo to skaidrojumi ir pilnīgi atšķirīgi un nesaistīti. Jautājums noteikti netop skaidrāks, ja tas tiek skatīts no abu nozaru viedokļa.
Dabaszinātnēs jebkura apgalvojuma apstiprināšanai nepieciešams izpildīt divus priekšnosacījumus: pirmkārt, mēģinājuma rezultātiem jābūt novērojamiem, otrkārt, atkārtojamiem. Neviens nevar atkārtot Zemes rašanās aktu, neviens nav to novērojis. Tas nozīmē, ka abas mācības – gan tā par pakāpenisko attīstību (evolucionisms), gan otra par speciālu radīšanu (kreacionisms) – attiecas uz ticības jomu. Manuprāt, skolā būtu jāmāca teorija no bioloģijas viedokļa, jo vairāki fakti, kas ir minēti, ir novērojami dabā un par daļu no tiem ir iespējams pārliecināties novērojumu ceļā, piemēram, ir atrastas fosilijas, kas norāda uz dzīvnieku evolucionāro attīstību.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1348982
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties