Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:260037
 
Vērtējums:
Publicēts: 14.05.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Meitenes: attiecīgās aktivitātes un mijiedarbība
* Piedāvāt puzles, lai veicinātu uztveri un simbolisko mācīšanos.
* Veicināt fiziskās aktivitātes.
* Piedāvāt lomu spēles.
* Izmantot atbalstošu, nekonfrontējošu pieeju, lai mainītu meitenes uzvedību.
* Uzstādīt augstas prasmes būt akurātām, kārtīgām, rūpīgām, zemas – pret novatorismu, atbildes meklēšanas utt.

Secinājumi
* Genders ir cilvēka sociālais dzimums. Meitenes un zēnus audzina savādāk, viņiem iemāca arī savādākās lietas. Tādējādi tiek ietekmētas viņu nākotnes iespējas un perspektīvas.
* Meiteņu un zēnu uzvedību, panākumus, prasmes novērtē atšķirīgi.
* Meiteņu un zēnu kopīgās audzināšanas apstākļos PII, viņu izšķirtības un atsvešināšanās pārvarēšana ir viens no nozīmīgākajiem pedagoga uzdevumiem. Tik pat svarīgi ir organizēt dažādu dzimumu bērnu kopīgās spēles un aktivitātes, kas sekmētu viņu kooperāciju un sadarbību.
* Lai gendera identitātes veidošana, kā arī abu dzimumu bērnu audzināšana PII būtu sekmīga, pedagogiem ir jāņem vērā bērnu dzimuma atšķirības, un pielāgot izmantotās pedagoģiskās metodes un pieejas atbilstoši tām.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties